1. februára 2017

Ahojte

Blogovať, neblogovať..táto otázka ma ťaží skoro každý deň..
Tak som si povedala, že dnes Vám to trošku objasním, nakoľko sa často stretávam s otázkou ,,Prečo si prestala"..
Dlho som rozmýšľala, či mám vôbec zverejňovať svoje súkromné záležitosti, ale cítim voči Vám - mojim čitateľkám takú zodpovednosť, oboznámiť Vás s momentálnou situáciou v mojom živote, pretože stále mi nabiehajú nové návštevy na blogu a mrzí ma, že pravidelne chodíte na môj blog a žiadny nový článok tu nenachádzate..
Rada by som napísala, že sa to zmení a že od zajtra budem zase pravidelne prispievať..no to Vám sľúbiť nemôžem..ani sebe..
Čo sa vlastne stalo? Prečo som prestala pravidelne prispievať? 
V polovici septembra som ukončila 9,5 ročný vzťah, ktorý bohužiaľ už dlhšie nikam neviedol..
Bolo to zatiaľ najťažšie rozhodnutie v mojom živote, no neľutujem ho..popravde..veľmi sa mi vtedy uľavilo, pretože som sa v tom vzťahu už len dusila a cítila, že ,,TO" tam proste chýba..
Neplánovane som si našla ,,nového" priateľa (v úvodzovkách preto, lebo sa poznáme už pár rokov) s ktorým som šťastná, pretože sme si dosť podobní a máme aj podobné záujmy a názory..ale viac to tu nechcem rozoberať..ešte je na to skoro ☺ 
Urobila som veľký krok - osamostatnila som sa..stálo ma to všetko síce veľa nervov a bolo to veľmi stresujúce, ale nakoniec všetko dobre dopadlo a momentálne som spokojná..
Stále pracujem v Reserved ako Visual Merchandiser, takže domov vždy prídem nabehaná, preto cez týždeň nemám vôbec silu ani chuť niečo fotiť..radšej sa vyvalím na gauč a chillujem ☺
Dá sa povedať, že za posledný rok sa mi zmenil skoro celý život, takže to všetko ešte spracovávam a užívam si to :D

Preto..

ak budem mať niekedy chuť, niečo postnem a keď príde konečne jar, bude dlhšie svetlo a budem mať viacej energie, možno to tu znovu na plno rozbehnem, ale nič nesľubujem..Momentálne mám v živote iné priority a blog je dá sa povedať skoro na poslednom mieste..tak mi to snáď zatiaľ odpustíte ;) No môžete ma stále sledovať na Instagrame, kde pridávam pravidelne fotky ☺

Majte sa zatiaľ krásne a užívajte život! 


5 komentárov:

  1. Nech si šťastná ! :) Hlavne rob to čo ťa baví

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a ja som na teba nedávno myslela, že škoda že táto slečna prestala blogovať..ale je to samozrejme všetko čisto tvoje rozhodnutie, a držím ti palce v živote :) samozrejme sa ale poteším, ak tu od teba nájdem nový článok :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau, tak to je riadna doba. Ale ked si to tak citila, určite to bolo správne rozhodnutie. Ja dufam, že ešte aspon občas nám niečo na blog postneš, bola by škoda ho zahodiť.
    Prajem všetko dobrééé!
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. držím palce, viem o čom hovoríš ale keď si teraz šťastná, asi to tak malo byť. 9,5 roka je skutočne veľa, ak by to bolo to ,,pravé" po takom dlhom čase by si to zistila. Verím tomu. Maj pekny den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úplne ťa chápem. Každý deň má iba 24 hodín a mali by sme robiť to, čo chceme naozaj. Držím palce v novom vzťahu a celkovo aj v živote. Ak budeš mať čas a prídeš s nejakými novými článkami, budem sa na ne veľmi tešiť! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentáre! :)