New photo camera

Ahojte, ako víkendujete?:) My sme si dnes grilovali..celá smrdím od dymu, ako keby som bola vyúdená :-P Tak radšej dnes zostanem večer doma :D Včera som si dala nafarbiť vlasy - tak by som ich nemala umývať tak skoro..a dala som sa aj ostríhať..och, také kusisko mi ostríhala..mám aj foto..neskôr ho sem dám..ale vôbec to nie je vidieť..dala som sa do postupna..tak asi preto..inak v stredu som si objednala nový fotoaparát od tialto: http://www.atecko.sk/produkt/sp-610uz-cierny-dsc-olympus/34234/ 
a už včera mi prišiel!!úplne som nadšená..za takú cenu, tak skvelé funkcie!dnes som s ním urobila pár skúšobných fotiek..objednala som si ho hlavne kôli tomu, že potrebujem dobré macro kôli kvetinám..a ako som už spomenula..som veľmi, veľmi spokojná..dúfam, že mi dlho vydrží a bude robiť len skvelé fotky (:











Komentáre

  1. fotky sú nádherné :O a tá prvá je ako nejaká maximálne umelecká foto z internetu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásný fotky, jsi šikovná, růže mám ráda, ale nejraději mám kopretiny :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky