first birthday gifts


..dnes som si bola kúpiť prvé darčeky..
..a s nákupom som veľmi spokojná :))..
..dostala som 20€ certifikát do FAnn parfumérii..

..a za neho som si kúpila parfum Puma Animagical a  lesk so svietiacim uzáverom na pery Gosh Light´n Shine a so zrkadlom..
..a ešte mi dali k tomu zadarmo malú Jacobs kávu :))
..tá Puma vonia neuveriteľne geniálne..a lesk vydrží veľmi dlho..neskôr vám ho aj vyfotím na sebe..teraz sa mi nechcelo :-P

..a v Tescu som si kúpila mini žehličku na vlasy za 3,50?tak nejak..na cesty..no nekúp to :))
..aj keď si ja vlasy skoro vôbec nežehlím skúsim si s ňou vytočiť predné vlasy..


..a takto svieti v noci :))

..inak celý víkend tu nebudem..budem na Beefree..tak si nemyslite, že som zanevrela na blog..keď nebudem veľmi unavená tak v nedeľu som tu zase..ak budem tak až v utorok lebo v pondelok idem do Viedne..fotiť a nakupovať do môjho vysneného Forever 21 :))
..tak sa majte zatiaľ krásne..a pekný víkend vám prajem :*

Komentáre

  1. Máš presne taký štýl ako ja! Hahah... :-)
    Tá voňavka neskutočne krásne vonia aj ja ju mám, super blog! :-)

    http://www.angienikollfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vsetko najlepsie k narodeninam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zober ma do Viedne :(Viem si predstaviť aká môže byť tá Puma úžasná :) A tá žehlička je fajn,dnes som bola v Tesca a nevidela som ju tam :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fúha! žehlička za 3,50? tak zajtra bežím do Tesca, tiež sa mi taká malá zíde do tašky :)) Inak všetko najlepšie prajem ;-))

    http://simply-cherry.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Voňavku zbožňujem, ale nevydrží veľmi dlho :( aspoň na mne nie...
    A žehlička za 3,50 €??????? :O pri prvej príležitosti utekám do TESCA a berem ju :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ooo ten lesk vypadá mega krutě, takový svítící, budeš na diskotéce za hvězdu :) Ta žehlička je parádní, koukala sem na ni, ne cesty ideální :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. u nás tá žehlička stojí 7 eur:/ ale pôjdem sa pozrieť, či ju teraz nemajú lacnejšie:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. taky jsem si tu žehličku koupila. Na cesty ta nejlepší :)

    http://cavallimartinapancia.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Šup šup do New Yorkeru pre ten prsteň! :) Majú tam úžasné veci ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. skvělá žehlička! :) a ten lesk by se mi taky líbil :))

    www.lifewithmeggie.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Baška mne tá voňavka vydrží veľmi dlho..však je úplne silná :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky