Inspiration photos - Eyeliner



Očné linky
..v poslednej dobe som si ich zamilovala..
..možno je to aj tým, že je horko a na očné tiene nemám vôbec chuť..
..nebudem tu opisovať ako si spraviť takú a takú linku..
..to už všetko je na beauty stránkach..

..chce to len pevnú ruku a veľkú dávku trpezlivosti, kým sa človek do toho dostane..
..napr. mne sa nikdy nepodarí ľavé oko na prvýkrát a to ma vždy dosť rozčúli :D

..a ako ste na tom vy s linkami?vždy sa vám podaria na prvýkrát?






presne takéhoto zajka som mala aj ja keď som chodila na základnú..veľmi mi chýba :( bolo to moje jediné domáce zvieratko..a vždy som mu obdivovala jeho oči..mal ich presne také isté ako tento zajko na obrázku ..u mňa jasný víťaz o najkrajšiu očnú linku :))

+ some tutorial videos:





Komentáre

  1. Pre čo si ja neviem spraviť také linky...krásne ...aj tak mi to nepristane vyzerám v tom divne...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja som si najprv v nich pripadala divno..ale to je len zvyk :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. WOW, všechny jsou parádní...tak takto to nidky nezvládnu!!!

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na té fotce vpravo jsi nádherná!Máš krásné vlásky :)
    A mimochodem, taky jsem se teď zamilovala do linek, jsou tak jednoduché a přesto krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mně se dělá dobře s linkama v té fixce. S těma od S-he mi to jde asi nejlíp.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. @Eddie Bikiny vďaka za tip..určite ju vyskúšam :))
    ja teraz používam od Essence..
    @Mirabelle veľmi pekne ďakujem :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekný článok.Ale myslím,že to nepristane všetkým ;) Zajko je krásny,aj u mňa víťazí :))
    Inak,nevieš kde v TT sa dajú zohnať laky na nechty od Essence? Tie najnovšie by som chcela,zatiaľ som pozerala len v Maxe,101 drogérii ale tam som ich nevidela :/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja mám rada tiež očné linky, ale skor preferujem hnede, na mne sa mi zda čierna moc silná

    OdpovedaťOdstrániť
  9. xoxo Lizzy..skús v DMke..ale od Essence som laky ešte nepozerala..tak neviem..to len tipujem :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem,keď bude možnosť pozriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja som používala linku stále. Nemaľovala som sa očnými tieňmi, ale len linkou cca rok a pol. Teraz som vymenila linku za čierny očný tieň a štetcom si robím linky ním. Už ma linky omrzeli avšak teraz po dlhom čase sem tam linku občas použíjem.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. aký máte názor na vytetované očné linky ? ja milujem linky a malujem si ich každý deň čo ma už fakt nebaví , linku chcem od pol oka (obrazok č.13 ) :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky