DIY - BIRD CAGE LANTERNS

..dnes mám taký oddychový deň..a tak som pozerala na nete, čo by som dnes také spravila..už dávnejšie som mala v pláne si spraviť takéto kliekty s vtáčikom..bol to prvý pokus, tak to treba brať s rezervou :D
..po ruke som mala len krabičku od karičky..a keďže je hranatá a nie guľatá, efekt nie je taký dokonalý aký by mal byť :-(
..nevadí počkám si na viečka od masla :D




Komentáre

  1. Pekné,aj na prvý pokus :) Možno skúsim aj ja

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to pekne na prrvý pokus sa nemáš za čo hanbiť :-)

    angienikollfashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ježiš to je zlaté :) Také niečo by ma nikdy nenapadlo :D:D Je to úplne rozkošné a ty si šikovná ;)

    little-big-girl.bogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky