Fishing

..ahojte..ako víkendujete?:))
..ja som bola s mojim drahým od včera na rybách..poviem  Vám..večer a nad ránom kosa ako v zime..musela som si zobrať zimnú bundu, mikinu, šál a podkolienky..leto je fuč..bohužiaľ :-( už len čakať na babie leto..
..a už som sa naučila aj jaaa nahadzovať udice a všetko okolo toho..po 4 rokoch bolo na čase, nie?:D
..chytili sme veľkého kapra..len sme si ho nemohli zobrať lebo tam kde sme chytali sa musia púšťať späť do vody..
..pozorovali sme aj meteorický roj..ale videli sme asi len 3 hviezdy čo padli..bol spln, takže všetko bolo
osvitené a neskôr sa ešte aj zamračilo :(

..inak dnes fičím zase brigádovať ako Hostess :)) idem na jednu narodeninovú oslavu do dosť luxusného bytu v  centre Bratislavy..budem sa snažiť spraviť aspoň pár fotiek..lebo minule som vôbec nestíhala tak uvidím dnes..

..inak ďakujem za 80+ followerov :)) mám z toho veľkú radosť, že ma čítate aj napriek tomu, že som ešte neurobila žiadnu giveaway a tak :))
..užite si víkend..s pozdravom M.



















Komentáre

  1. Podľa mňa je to smutné, keď niekto číta/sleduje niekoho blog, len kvôli giveaway - to je len taký môj skromný názor.

    Takže je z teba už profi rybárka? :D
    Dúfam, že v robote sa ti dnes darilo. Krásny zvyšok víkendu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milé fotky a fotka s mesiacom sa ti podarila!

    angienikollfashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jsi absolutně nádherná ♥ a nechápu jak to děláš, ale Tvoje fotky mě vždycky dostanou - ááá♥
    ZBŽŇUJI TVŮJ BLOG!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jee Fufu..aj ja zbožňujem tvoje fotky a TVOJ BLOG :D
    ďakujem baby :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky