8. augusta 2011

Kristina

..rozhodla som sa, že vám sem budem každý deň pridávať jednu pesničku..a možno aj viacej..ako napr. dnes..neodolala som :))..chcela som dať len jednu Pri oltári..ale potom som natrafila na jej ďalší krásny slaďák Tajná láska..jeden je krajší ako ten druhý..a do tohto smutného a upršaného počasia sa celkom aj hodia :)♥ 
..keď som prvýkrát počula Pri oltári tak som sa normálne rozplakala..neviem a ani si nechcem predstaviť, že by som bola tá druhá :(
..vždy keď ju počujem tak mi naskočia zimomriavky..



..dúfam, že sa vám môj dnešný výber páčil..
..tak vám prajem krásny zvyšok dňa..aj keď je taký aký je..
..Mia..

6 komentárov:

  1. Zimomriavky sú pri počúvaní niektorých jej pesničiek bežné ;) Aj Stonka je pekná :)) A teším sa na ďalšie pesničky!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som tiež plakala keď som počula Pri Oltári po prvýkrát. Ach my ženy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No nwm mě se zrovna její písničky moc nelíbí:(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Monica - to je normálne..nemôže sa nám každému páčiť to isté :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne sa vsetky jej pesnicky nepacia, ale niektore su chytlave..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentáre! :)