Look with Catrice

ahojte..tak konečne som si našla čas na leňošenie a blogovanie, keďže máme sviatok a sme dnes všetci doma..môj drahý ma dnes opustil na dva dni..išiel pekne na rybičky a ja sa tu môžem unudiť k smrti..a tak som pofotila pár nových vecí z kozmetiky a hneď sa s nimi aj nalíčila :)

túto celú sadu som dostala ešte dodatočne k meninkám..zatiaľ mám odskúšaný len krém na tvár a telové mlieko..s nimi som zatiaľ max.spokojná :)
z ľava : telový krém, čistiaci pealing na tvár, maska na tvár, krém(sérum)na tvár a telové mlieko - nádherne vonia :-)
Syoss na vyhladenie vlasov..ja mám vlasy síce rovné od prírody, ale s týmito prípravkami ich mám ešte rovnejšie..odkedy to používam sa ma všetci pýtajú či si žehlím vlasy :))

rúž na pery od Catrice v ružovej farbe je neskutočne úžasný..dlhšie som hľadala nevtieravú ružovú farbu, ktorá sa hodí na každý deň..
jej odtieň, keby niekoho zaujal..130 Frozen rose

taktiež musím vychváliť tento púder na tvár..hneď ako prvé ma zaujal samotný vzhľad, ale aj vnútrajšok stojí za to..krásne vonia a je super matný..

..tieto očné tiene som si kúpila na každodenné nosenie..niečo čo sa zmestí do kabelky .-)

takto vyzerá na perách ten rúž..je úžasne krémový a dosť  dlho vydrží na perách, aj keď papáte :-)


a tu je celkový vzhľad aj s očnými tieňmi, s rúžom a aj s púdrom..takto bude od dnes vyzerať môj daily look..čo na naň poviete? :-))
a nezabudnite na GIVEAWAY!už zajtra o 18:00 končí!!!
pekný zvyšok dňa 
M.





Komentáre

  1. Ty si taká krásna na všetkých fotkách :) Inčá ako pozerám, dala si na na Cartice. Ja s touto značkou ešte nemám skúsenosti, no mám vyhliadnuté produkty ktoré chcem vyskúšať (medzi nimi aj ten rúž) takže ďakujem za každé nápomocné slovo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten syoss vyzerá dobre, ale neviem či by fungoval aj na moje od prírody kučeravé vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. presne tento istý rúž v tej istej farbe som si kúpila i ja pred troma dňami ...je moc krásny ...rúže nepoužívam a doma som mala len jeden ktorý sa mi už minul tak som si kúpila tento ...videla som ho na jednom blogu a moc ma očaril tak som ho kupila

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten rúž chcem!!! je dokonalý! <3 a tá sada z oriflamu vyzerá tiež lákavo...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páni, máš opravdu úžasné fotky a to líčení ti moc sluší =)). Vy jste dnes měli svátek? Jak já vám závidím! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Perfektní fotky a ta rtěnka je pěkná, i když takovéto ,,nahé" či podobné odstíny nemusím :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. s Catrice mam zatial skusenost len s lakmi na nechty..ale ako pozeram asi sa necham stiahnut aj na ten ruz lebo mala som taky kedysi davno-pradavno od miss sporty.. a vyhovovalo mi to.. a tie ocne tiene ti chytili len tak? bez podkladu?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jsi nádherná a Tvoje fotky jsou fakt úchvatné, nechápu jak to děláš, ale máě pro focení neskutečný cit :) závidím - opravdu!!
    Jinak kosmetika z Oriflame mě moc zaujala a ta rtěnka je moc pěkná!!

    Tvůj daily look chválím :)♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nejdží - mám aj podklad z e.l.f. :-)
    Fufu - ďakujem..aj tvoje fotky sú úchvatné :-)
    a ďakujem ostatným za milé komentáre :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Akurát vhod mi padol tento príspevok pretože potrebujem nový rúž a prípravky na vlasy. A tento ružový od Catrice je úchvatný!! Nemám síce skúsenosti s touto kozmetikou ale vyzerá na tebe super, si spokojná, idem do toho:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super cute super easy - hej, som spokojná..je krémový takže ti nevysuší pery a dosť dlho vydrží ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Veru, krásna si.
    Tomu vravím žena s veľkým Ž ! :D
    *btw ďakujem ti v mene kamarátky :p ... sú to jej + zo spodu má príčesok :) kvôli predĺženiu

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mám presne ten istý rúž aj rovnaký odtien a som s ním nenormálne spokojná! Konečne rúž bez trblietkov a ktorý aj farbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. JanaH - presne si to vystihla :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ahoj..pekny blog..mohla by si urobit nejaku recenziu na make upy ktore pouzivas...lebo mas naozaj takmer bezchybnu plet..neviem ci je to podkladom pod make up..samotnym makeupom alebo len bezchybnou pletou od prirody :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky