Photography in the hay

..dnes sme ešte na chvíľku s priateľom vybehli na pole a spravil mi pár fotiek v slame..vždy som po takých túžila :))
a poviem vám..dá to dosť zabrať nekecať fotografovi do roboty :D:D
šaty sú z Chorvátska z obyčajného butiku













a nezabudnite na GIVEAWAY!!! :))

Komentáre

  1. wau tie s klobucikom na hlave su uuuuuzasneee <3 farmarka :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotky! Tie šaty sú veľmi pekné,ten rúž ti k ním úúžassne ide :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :O:O nádherné prekrásne fotky . Vysvetli mi, prečo nie si modelka? :)

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To jsou moc povedené fotky! Přítel je šikovný fotograf :P :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie fotky sú krásne :) a tvoje šaty a rúž takisto! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wáááw.. nádhera.. páči sa mi veľmi tá atmosféra sena :) ale i skvelý výber oblečenia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jsi vážně krásná :)) A fotky jsou moc hezké ;) chvála fotografovi i modelce :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ďakujem aj s priateľom za krásne komentáre :))
    Baška - prečo nie som modelka?hmm..túžim po obyčajnom sedláckom živote :D ale nie..neviem..týmto smerom ma to nikdy neťahalo :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  9. odpadávam z tých fotiek... ty si taka krasna!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne fotky!!! :-)

    nikolarybarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nestačím zírat, ty fotky jsou dokonalé. Jsi nádherná =).

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásna si Marianka moja....som hrdá mamina...:(((

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ty jsi úžasná, nádherná, nemám slov, máš krásné vlasy, úsměv, obličej, postavu, prostě všechno a taktéž mi vysvětli, proč neděláš modelku? :)Ty fotky jsou vážně úchvatné a maximálně povedené!Máš nádherné šatičky!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Úžasné fotky, jsi vážně krásná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. proboha!! Nemám slov, tohle je prostě nádhera!!
    Jestli jsi měla zakázané kecat do focení a všechno je to z hlavy Tvého přítela tak je to opravdový pán fotograf, protože Ty fotky jsou úžasné, úžasné a znovu úžasné!!
    A obdivuji Tě, protože ta sláma musela píchat jak hrom :D ja bych se tam nedokázala tak uvolnit. Mám strach lehnout si i do trávy, nebo si opřít hlavu o sedačku ve vlaku. Mám hrozný strach o své vlasy, že mi do nich vleze nějaká breberka nebo, že na sedačce přede mnou seděl někdo se všama :D jsem v tomhle ohledu strašná!! :D
    Ale to jsem odbočila od tématu.
    Ty fotky mi prostě vzaly dech.. jsou ohromující a Ty jsi prostě nádherná.

    Nejvíc se mi líbí: 5, 7, 8, 9, 10, 12 a 13 ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  16. priatel je sikovny, fotky su nadherne!!! a dufam, ze neostalo len pri foteni =))))

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Moc krásné fotky! :) A máš nejnádhernější vlásky! :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky