DIY Dolce & Gabbana Pasta Earrings

keď som zbadala túto DIY skoro som odpadla! vždy sa mi páčili mašličkové cestoviny, ale v živote by ma nenapadlo si z nich spraviť náušnice :-D čo na to poviete?nevyzerá to úžasne?! :-)


Budeme potrebovať:

Postup:
zdroj: http://honestlywtf.com/diy/diy-dolce-gabbana-pasta-earrings/

Komentáre

  1. skvelý nápad! aj keď,na mňa by boli až veľmi dlhé tie náušnice :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow to je ale fakt krásný! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. páni jsi šikovná a moc se mi to líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak pouzit cestoviny do vyrobi nausnic by ma asi v zivote nenapadlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Toto je skvelý nápad, ani by mi nenapadlo robiť náušnice z cestovín :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to je opravdu nádherný..! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. WOW WOW WOW nemam slov, je to uplne luxusne!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aká si šikovná! :) Sú nádherné a myslím si, že zato, že si si ich vyrobila sama si ich "vážiš" ešte viac... Krása

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bobinka - ďakujem, ale to nie je moja práca :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky