Papučková inšpirácia

..neviem čo by som si bez nich v zime počala..a nie len v zime..ale aj na jeseň alebo na jar..dokonca aj v tých najväčších horúčavách musím mať aspoň hrubé ponožky :-D keďže máme v dome viac podlahy ako kobercov, sú mojou každodennou súčasťou..ja som si min.rok kúpila tie najúžasnejšie papučky v Tescu (F&F hneď prvý obrázok) a veľmi rada ich kupujem aj ostatným členom rodiny na Vianoce :-) Inak aj teraz majú krásnu kolekciu papučiek v Tescu..určite si aj tento rok dokúpim nejaké nové..a najradšej by som chcela všetky z nasledujúcich obrázkov :-)
a čo vy?tiež máte svoje obľúbené?alebo viete o nejakom e-shope kde ich majú?













Komentáre

  1. ano ano ja som stále chcela nejaké zajačikové alá reálny zajac nie také tie playboy ..to nemusím.. môj brat menší má také drápky príšerkovské a ja mám leopardíka bieleho hlavu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie ružové sú ňuňu! ja také papučky nemám a vlastne ani neviem prečo :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. u nás je tiež zima keď že bývame na prízemí a tak som nakúpila aspoň koberce a tiež mám doma papučky uštrikované od starkej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. strašně se mi líbí, jen máme doma dost pachu, který je tam prostěp ořád, i když se uklidí =( takže by za chvilku byli úplně špinavé =(... ale dost o nich přemýšlím =)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. myslím, hlavně na zemi prach, takže by byly papučinky uplně šedý

    OdpovedaťOdstrániť
  6. haha,mě se líbí ty homer papuče :D já mám na doma balerínky z ff a potom kozačkové pletené z victoria secret,ty se hodí na zimu, už je brzy vytáhnu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mne je vkuse v zima :) take papucky si musim kupit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tie ružové uple TOP :) aj ostatné, neaké podobné si kupim až ked si zničím tie čo mám teraz a ešte som si pred týždnom kupila iné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. všetky sú krásne :) u otca mam podobne ale zajačikov a aj keď sú mi už male furt ich nosím :) https://www.facebook.com/pages/Nika-design-jewellery/163275657055412

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky