Viedeň

tak tu sú sľúbené fotky :)
veľa sme toho nepobehali, nakoľko sa nám podarilo aj zablúdiť, keďže sme nemali žiadnu mapu :-P
ale stihli sme navštíviť domáce trhy, kde sa bolo naozaj na čo pozerať..len tam sme blúdili vyše hodiny..
mali tam veľa nádherných starožitných vecí, ale nenormálne drahých..vždy som chcela také starodávne zrkadielko do ruky..no keď mi teta rómka povedala, že stojí 40€ hneď ma tá chuť prešla :-/ na to, že to vyhrabali zo smetiska je to podľa mňa neskutočne predražené..fňuk.
boli sme pozrieť aj v Dome motýľov..a to bol fakt krásny zážitok..až na ten šok pri vstupe..keby ste tam niekedy chceli ísť pozrieť pripravte sa na to, že je tam cez 30 stupňov a že sa vám zahmlí foťák lebo je tam neuveriteľná vlhkosť..ale keď sa za chvíľku aklimatizujete dá sa používať..tu je videjko,ktoré som našla na nete, aby ste si to vedeli aspoň trošku predstaviť :)



a konečne som bola v obchode Forever 21..síce som odišla skoro na prázdno, ale som rada, že som tam bola..mali tam krásne veci, ale tiež veľmi drahé..už teraz sa teším na jesenné výpredaje :-)


Komentáre

  1. Jééj forever21,aj ja by som sa tam chcela niekedy pozrieť :) V dome motýľov môže byť úžasne! Viedeň je nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V tom Domě motýlů muselo být fakt nádherně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééj tulipány zbožňujem! A náhrdelník je krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty motýly jsou úžasný!!! :) A poznávám Belvedere.. :) já Vídeň miluju, byla sem tam už několikrát, Vánoční trhy tam stojí za to!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásna Vien :-)
    Forever21 je najnajnajanajnaj obchood! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skodulka - na Vianočných trhoch som tam bola iba raz..ale tento rok ich určite nevynechám..Viedeň vo mne zanechala dobrý dojem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné fotky....a to video s motýlkami je krásne niečo.....:)))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky