Holiday makeup

   ahojte..dnes tu mám pre vás opäť niečo z beauty category :)..a to vianočné líčenie [Holiday makeup]..
   nechala som sa inšpirovať naznámejšou vianočnou farbou, a tou je zlatá..hodí sa či už na samotnú vianočnú večeru alebo na nejaký vianočný večierok..dúfam, že sa vám bude páčiť, a že vás možno aj inšpirujem :)

použila som túto paletku od Fraulein..
1. jednotku som naniesla na celé horné viečko
2. dvojku do vonkajšieho kútika
3. a trojku do vnútorného kútika a pod obočie..potom ešte do vnútorného kútika som si dala trošku zlatej tekutej linky..
..čiernu očnú linku som použila od Catrice..tú fixku..a špirálu od Maybelline, bronzer od L´oreál..a rúž je tiež od L´oreál..

Komentáre

  1. si krásna! máš na to talent,to je jasné ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekné :) a veľmi pekné obočie! asi som divná ale obočie si vždy všímam ako prvé :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty si vždy tak krásne nalíčená ...mne stačí čierna ceruzka a špirála ..líčka a viacej sa mi teda vôbec nechce ...len občas na výnimočné dni ...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. si opravdu krásná a fotogenická :)
    ten make-up je opravdu pecka!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jáj Mia ty si taká krásna! Make up si u teba ani až tak nevšímam :) Ale nie, pekné, šikovná:)

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je moc podařený make-up, na dení nošení pro mě asi moc ne, ale na svátky je super ;-)
    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. neskutocne krasna, hlavne na poslednej fotke :) mozem sa spytat aky make-up pouzivas? :)

    http://mishellaway.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krasny ruz!
    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Líčení vypadá nádherně, pěkný návod :-) A super blog!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jsem tu na tvé stránce poprvé .Páne joo, jsi neskutečně krásná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mia, Mia, Mia... Budeš mať niekedy vôbec nedokonalý make-up? - Nikdy. Krásna a tak šikovná. :) Tvoj chlap môže byť rád, že ťa má. A ak nie - mile rada si ťa vezmem ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásné líčení, ale hlavně nádherná slečna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. jej..ďakujem vám..no ešte sa len rozbieham..stále s tým líčením nie som na 100% spokojná :-P
    Bobinka-ja z tých tvojích komentárov raz odpadnem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tobě sluší všechny typy líčení! To máš výhodu! :) Já ve většině vypadám jak blázen :D tohle je moc pěkné, zlatou barvu mám ráda, občas ji taky nosím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. sluší ti to :) a moc se mi líbí ta rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ღ Mishella - ja makeup nepoužívam..iba tekutý korektor na zakrytie malých chybičiek a zmatňujúci púder od Rimmel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. máš neuveriteľne krásny tvár!:) závidím;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky