New in

Krásny večer prajem :)
rýchlo som si pofotila tých pár vecí zo secondhandu, o ktorých som vám písala..
už som konečne prišla na to ako nakupovať v Textile House..určite nie keď príde nová kolekcia, ale keď je tesne pred novou kolekciou..ale určite si to nenechávajte úplne na koniec..potom tam už skoro nič nositeľné nie je :-P najlepšie je  nakupovať hneď pri prvých zľavách..napr. všetko od 2€..oni tam tie cenovky nemenia tak sa nezľaknite, že to nie je zlacnené..je to zľacnené! no niektoré majú len 50% zľavu, ale tie majú na cenovke vytlačený názov Exclusive..ja som to tentokrát stihla až pri 1€ zľavách, takže tam už toho moc na výber nebolo..a ak hej tak strašne veľké..našla som dva oversized svetre, sukňu a kožušinový golier na bundu..už sa neviem dočkať novej kolekcie :)
a čo vy?aké máte v týchto obchodoch skúsenosti?
krásny zvyšok sobotňajšej noci prajem..a ďakujem už 200 čitateľom :-*


Komentáre

  1. ja tiež chodím takto ku koncu keď majú podobné akcie. úžasné veci sa tam dajú nájsť :) jediná nevýhoda je, že vtedy je to plné ľudí a niekedy sa bojím, že ma udupú babičky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. v trnavskom textil house som bola raz a vtedy tam nič nemali,alebo som málo pozerala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie svetríky sa mi veľmi páčia :) Ja som tu blízko našla jeden úžasný sekáč a minule tam mali výpredaj všetko za 0,10 centov :DDD no nekúp to :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne svetríky farba aj celkovo materiál vyzerá fajn

    OdpovedaťOdstrániť
  6. miluju šedé svetříky :)
    Jinak máš kouzelný design.. opravdu neuvěřitelný :) nechápu jak to děláš!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. za 1 euro, to si super nakúpila! a tiež chválim dizajn, je to roztomilé :)


    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. no ja som na to tiez prisla minule :) sice mensi vyber ale aj tak :)) a nákup pekny :))

    http://ministrawberrygirl.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mňa to hned odradilo xD ale budem vedieť nabudúce

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jeden hezci svetr nez druhej!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky