13. júla 2012

Summer updo ❤

Ahojte, 
dnes len taký rýchly tip na letný účes..mala som ho ešte včera, keď bolo ešte horúco.. 
Vlasy som mala strašné a nechcelo sa mi ich umývať, tak som si spravila tento drdol na boku a skrášlila ho s kvetinkou, ktorú som odtrhla z umelej kytice..tú som  pripevnila o obyčajnú čiernu sponku, ktorú som potom len zapichla do vlasov..celé mi to trvalo 5 min. síce to aj tak vyzerá, ale nevadí :-D máte aj vy nejaký obľúbený letný účes..či aj v lete uprednostňujete rozpustené vlasy?:-)

Zajtra možno očakávajte New in príspevok..bola som dnes v Gate-e a ulovila fakt krásne kúsky! Dnes pridám len takú provizórnu foto na fb :-))

Pekný zvyšok večera
Mia

na youtube som našla jedno video, ktoré sa na to celkom podobá...

38 komentárov:

  1. moc krásný tip! MOC TI TO SLUŠÍ JSI SKVĚLE NAMALOVANÁ! ..účes vypadá senzačně!:-) PŘÍSPĚVEK SE TI MOC POVEDL!
    jinak tě zvu ke mně na giveaway http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/07/thank-you-giveaway.html :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zbožnuju tě..!
    Umíš se vždycky krásně nalíčit, zatvářit, vyfotit a jsi prostě skvělá :)
    Účes někdy vyzkoužím, je krááááááásný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 5 minut? Já bych to nedala dohromady ani za půl hodiny :D
    Ne fakt ti to moc sluší! Zavidím ti tvoje dlohé vlasy. :)

    Jarmark Marnosti

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, prozradila by jsi mi, jakou máš na fotkách tvářenku? Díky :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. heh..jasné..je to krémová ružová líčenka (tvářenka) od Alverde z Dmky :-)

      Odstrániť
  5. je to kráásne! teším sa na new in,som zvedavá čo si si kúpila ty,ja len sukňu v gate :D keď u teba uvidím ešte niečo skvelé,tak tam asi ešte zájdem

    OdpovedaťOdstrániť
  6. boze ty si ale krasna!!a vlasy su top

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Si skvěle nálíčená, a dokonalý účes.:)♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. opravdu skvělé, budu se inspirovat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Je to nádherné škoda jen že nemám takové dlouhé vlasy jinak bych si s nimi taky tak hrála..:D:) a jen taková otázka jakou používáš rtěnku? sháním tu barvu..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to hydratačný rúž z novej kolekcie od Dermacolu LIP SEDUCTION odtieň 01 :-)
      a ďakujem :-)

      Odstrániť
  10. Krásne! Veľmi ti to pristane! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Za pět minut? Tak to Tě obdivuji :-) Je to krásné!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc krásné, rovnou jsem musela vyzkoušet. Nemám teda tak dlouhé vlasy, ale i tak se mi to moc líbí! Ještě musím sehnat kytičku :D


    http://bornto-shop.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. jéé to je moc hezký účes! nechceš mě přijít učesat? :D já jsem strašná nešika! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. vypadá to kouzelně :) vůbec to nevypadá, že bys měla zrovna "strašný" vlasy, moc Ti to sluší, ta kytička to celé hezky podtrhne.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. jsi strašně krásná a moc ti to sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. si nádherná, krásny romantický účes :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. vyzerá to užasne ! je to také romantické ten kvietok tomu dal krásny efekt :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ta kytka by mě vubec nenapadla!! Ale vypadá to užasně a tobě moc ten čase sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. jsi neuvěřitelně nadherna!

    http://mylittlefashionsins.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. krásna :) https://www.facebook.com/Nikadesignjewellery

    OdpovedaťOdstrániť
  21. jsi opravdu nádherná! :)



    PS: Zvu tě i k sobě na giveaway:
    http://storyofmylife-veronica.blogspot.cz/2012/06/summer-giveaway.html
    http://storyofmylife-veronica.blogspot.cz/2012/06/giveaway_23.html

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Máš někdy ten pocit, kdy ti něco nejde tak dlouho, dokud se nenasereš a neroztřískáš všechno kolem? x) Tak přesně takovej mám teď já. ; ) Tohle je NEUVĚŘITELNĚ těžkej účes, respektive neuvěřitelně težký je z toho udělat ten hezky nedbalej look, takže tleskám, že se ti to tak krásně povedlo... x)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. moc ti to sluší :-) máš nádherné oči

    OdpovedaťOdstrániť
  24. krásne:) veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Som na Teba taká pyšná Marianka.....si taká krásna...:)))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentáre! :)