Istanbul

ahojte, tak konečne som späť..ako som vám včera písala na fb bola som na dovče v Bulharsku + na poznávacom zájazde v Istanbule..bolo to všetko dosť na rýchlo, preto som nemala ani čas spraviť o tom príspevok..zájazd sme si objednávali dva dni predtým, takže si viete predstaviť koľko stresu ma čakalo..a hlavne v práci..dúfam, že ma zajtra nečaká nič zlé :-P dnes vám ukážem pár fotiek z Istanbulu..je to naozaj nádherné mesto..krásne upravené, čisté (s Káhirou sa to nedá ani porovnať)  a plné pamiatok..najviac ma očarila samozrejme Modrá mešita a most, ktorý spája Európu s Áziou..haha..a na tomto moste nám skapal autobus..to ste mali vidieť :-D cesta z Bulharska do Istanbulu trvala cca 6 hodín - autobusom. Prišli sme v skorých ranných hodinách, naraňajkovali sa v jednom hoteli a vybrali sa na okružnú jazdu autobusom po meste..zastavili sme sa pri niektorých pamiatkách, pofotili sa a išli na obed späť do hotela. Poobede sme išli na plavbu po Bospore (rieka), ktorá trvala vyše hodiny..po plavbe sme navštívili obrovské trhovisko Misir Carsisi, kde sa dá stráviť aj celý deň, takže rozchod na jednu hodinu bol strašne malý..a okolo piatej sme išli  naspäť do Bulharska..zájazd stál 70€+víza 15€ + plavba loďou 25€, takže cca 100€ keby mal niekto niekedy záujem..nám to všetko vybavovala cestovka Solvex, ktorá to zase vybavovala cez nejakú bulharskú cestovku..ale rozhodne vám Istanbul odporúčam navštíviť..my sme chceli ísť na dvojdňový, ale ten bol akurát vtedy keď sme odlietali..čo sme boli strašne smutní lebo Istanbul v noci je najkrajší..
určite hodím aj nejaké random fotky zo Sunny beach..
pekný zvyšok nedele..
Mia

1. Wow, tak tam by som sa chcela pozrieť. Počula som, že je to jedno z najkrajších miest. :)

2. teda takový výlet bych si nechala taky líbit, vypadá to tam moc krásně :)

3. jů tak to je skvělý, sluší vám to spolu:)

4. jeej aj ja som bola tento rok v Sunny Beach a tiež sme boli s cestovkou Solvex :) V akom si bola hoteli? My sme boli v Pliske :)

5. bulharsko ma nejako neláka,ale je tam fakt krásne,nádherné fotky

1. fotky sú z Istanbulu..z Bulharska dám neskôr..tiež je tam pekne..každá krajina má niečo do seba :-)

6. Krásné fotky! Vypadá to tam docela zajímavě =)

7. Nádherné fotky! A jak se za tebou všochni otáčejí na té poslední fotce :D
    Do Bulharska bych se taky moc ráda podívala, snad příští rok na dovču!

8. Jee, hned bych taky někam jela! Moc ti sluší, kraťasy jsou boží :-)

9. Velmi pekne fotky, istanbul by som chcela niekedy navštivit, a viem si predstaviť ten stres..tešim sa na dalšie fotočky :)

10. Úžasné fotky, mají skvělou atmosféru :-)!

11. tam je to nádherný, jela bych hned :)) jsi krásná :)

12. Tam byla ségra loni a byla nadšená. Já jsem zase nadšené z té třetí fotky!

13. Nádherné fotky.....krásne mesto....a Vy s Dodkom Ste pekný pár,sluší Vám to spolu...:)

14. Miuš, ty máš vždy tak krásné fotky! :)) A ty kraťasy jsou boží!!! Moc ti to sluší :)