Autumn fashion inspiration

ahojky, dnes len taký inšpiratívny príspevok..posťahovala som nejaké fotky s jesennými outfitmi z weheartit.com, ktoré sa mi najviac páčili..neviem ako vy (asi skôr nie :-D ), ale ja sa na jeseň teším..hehe..páčia si mi štýl alá kraťasy + sveter a podobne :-) a možno si na túto jeseň zaobstarám aj ja nejaké boty s platformou :-P (predtým som nimi pohŕdala, ale keďže sú na každom kroku začali sa mi celkom aj páčiť :-D ) inak odo dnes máme v Trnave jarmok..veľmi sa tešííím..milujem vôňu trdelníkov, cigánskej, varenej kukurice, cukrovej vaty a tak..veď to poznáte :-) možno hodím aj ja nejaký outfit post...pekný zvyšok večera..kiss..
Mia


Komentáre

  1. Väčšinu fotiek som už videla,ale aj tak krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. weheartit je nejlepší, je tam spoustu inspirace!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. inspirativní,
    na všech fotkách si něco najdu!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fotky jsou krásné, akorát mi nesedí svetr a kraťasy, to tak nějak nechápu jako například rolák, ale bez rukávu.. Úplně to ztrácí smysl.. :D Ale každému se líbí něco jiného, budiž :) Konečně jsem našla nějakou stránku, kde je plno oblečení (a mnohem více) a já se můžu inspirovat. Díky ti za to! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super inšiprácia brala by som všetko čo tam je ! :)
    Pozývam ťa na moju malú giveaway:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jee přála bych si všechny ty svetry!
    A boty na platformě si také pořídím:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ýžasné fotky si vybrala ❤❤❤ len akurat si nam tak zamotala hlavu ze chceme vsetko :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na jeseň sa teším tiež, a tvoje inšpirácie su presne podľa môjho gusta! A

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pěkný výběr. Mně se strašně líbí ty oversized svetry, topy s flitry a krajka. Asi si rozšířím sbírku svetrů, to ze mě mamce zase klepne =D

    http://anesagill.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc pěkné! Hlavně se mi líbí, že tam není moc černé, z toho by si měly brát Češky a Slovenky rozhodně příklad :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky