Čelenkovanie by Zuzy

ahojte, dnes tu mám taký menší reklamný príspevok :) s kamarátkou sme boli prednedávnom fotiť jej ručne vyrábané čelenky (v poriadnej kose), takže fotky sú také, aké sú, bez úsmevov a tak :)) ale vďaka skvelej fotografke Natália Jakubcová majú svoje čaro :)) dajú sa zakúpiť na tejto stránke (fb), a ak by ste mali záujem o vianočnú giveaway, tak mi  dajte do komentáru link z jej vyššie uvedenej stránky, o ktorú čelenku by ste mali záujem a Zuzanka je taká dobrá, že jednu z vás ňou obdaruje :)) tá, ktorá bude najčastejšie zdielaná v komentároch, tak o tú sa bude súťažiť :) je to len na vás..Pekný zvyšok večera..Mia

Komentáre

  1. http://www.sashe.sk/zuzy/detail/na-zelania
    Táto je krásna. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě se nejvíc líbí ta bílá. Úžasný :) V.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne! Tiež som mala možnosť nejaké pofotiť s Natáliou a sú skutočne veľmi zaujímavé a prepracované :) Tieto tvoje fotky som pozerala ešte u Natálii vo foťáku a hneď som sa pýtala, že kto to na tých fotkách je, lebo sa mi zdalo, že by si to mohla byť ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty jsi úplně zlaťoučká :)Fotky jsou krásné!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádherné fotky,strašne vám to pristane a pochváliť musím aj fotografku,nádherné! súťaž? to by bolo skvelé! mne sa najviac páči táto:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=315738548484157&set=a.315734968484515.73620.315733145151364&type=3&theater

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc hezké fotky, čelenky jsou super. Ale já je moc nenosím, vypadám v nich strašně divně protože mám krátké vlasy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow, ta černozlatá je krásná, i jednoduchá černá" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všetky sú niečím dokonalé. Najviac sa mi páči tá čierno hnedá :_))

    PS: Pozývam ťa ku mne do H&M GIVEAWAY ! Budem rada, keď sa zapojíš.
    Hrá sa o darčekový poukaz v hodnote 10 Eur :))

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sú rozhodne krásne a samozrejme na tvojich krásnych vláskoch vyzerajú fantasticky! ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. líbí se mi hned ta první, kterou máš :) ale jsou překrásné všechny! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. moc pěkné :) ta poslední se mi líbí úplně nejvíc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. velmi pekne celenky :)
    mam tvoj blog velmi rada, posobis velmi sympaticko a jedna vec ktoru sa mi na tvojom blogu paci asi najviac je ze nepises furt len clanky o tom ktora firma/webova stranka atd. ti co darovala a pod.
    nie ze by aj to neboli zaujimave clanky , ale mam pocit ze niektore bloggerky sa uz nicomu inemu nevenuju. okrem toho neviem co si potom mam mysliet o tych "recenziach" , naozaj pisu pravdu co si o tom produkte myslia ? hm... ktovie.

    drzim palce v bloggovani a tesim sa aj na dalsie clanky :) pekny dnik :) !

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ty čelenky jsou moc hezké..Obdivuji takovouto tvorbu. sama se po nějaké podobné ohlížím.. Hodí se ke každé ženě s krásnými vlasy, protože je akorát podtrhne.. Moc hezký blog :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky