Lipstick Tag // alebo moja najväčšia závislosť


Ahojte,
už dlhšie koluje na rôznych blogoch "lispstick tag" a keďže ich mám naozaj požehnane :D rozhodla som sa, že si dám tu námahu a pofotím vám ich aj ja :)) čo sa týka kozmetiky, tak rúže sú moja najväčšia slabosť (čo ste si už asi všimli :D)..bohužiaľ, neviem sa z nej vyliečiť, ak máte návod, dajte mi vedieť :D vždy keď zbadám nejaký krásny odtieň a ak má ešte aj ako bonus krásny obal a vôňu..tak môj rozum prestane rozmýšľať a už sa otvára peňaženka :D rúže som nefotila na ruke, lebo by som to robila asi do neskorej noci a mala som na baterke len jednu paličku, takže tak :) poďme na otázky:
        
Máš radšej rúže, balzamy na pery alebo lesky?
Jednoznačne rúže..mám aj zopár leskov, ale tie väčšinou používam len v lete..a balzamy samozrejme používam pravidelne každý deň.. 
Koľko máš doma rúžov?
Uf..mám to fakt spočítať? :D cca 30 :P
Koľko máš doma leskov na pery?
..cca 15..
 Ktorý kúsok z tvojej zbierky je tvoj najobľúbenejší?
Momentálne L´oréal Color Riche Prismatic Pink 404, ale aj Gosh Darling 134..
 Vlastníš nejaký rúž, ktorý si si natoľko obľúbila, že by si si ho znovu kúpila?
..túto otázku som si trošku poupravila..a áno..ako som už vyššie spomínala..nedokázala by som žiť bez nude rúžu od Gosh a ešte od Maybelline 109 Rosy dream, a už asi ani bez KIKO a
 L´oréal :)
 Používaš kontúrovacie ceruzky na pery?
..vôbec..nemám na to čas :D
 Skúšala si niekedy rúž v ceruzke a ako sa ti pozdával?
..pár ich aj vlastním a som s nimi veľmi spokojná..
Kedy si začala nosiť rúž/lesk?
..na strednej som nosila len lesky..teraz mi už vadia, hlavne keď som s priateľom, ten to nemá rád..rúže som začala používať cca v 20tke..
 Vadí tvojmu partnerovi, keď máš niečo na ústach, až tak veľmi, že sa nechce s tebou bozkávať?
..jasné..neviem, ktorému chlapovi by bolo príjemné mať niečo lepkavé na ústach :D preto pri ňom používam väčšinou len matné rúže :))
 Existuje farba, ktorú by si si nikdy nedala na pery? S výnimkou profesionálneho fotenia..
..na pery si dávam len ružové, fialové, korálové a béžové odtiene..inak žiadne ostatné by som si nebola schopná dať..dokonca ani červenú..
Aký je tvoj názor na červený rúž?
..ako som už vyššie spomínala..neholdujem tejto farbe na perách..vlastním len jeden a ten si dám možno tak trikrát za rok :)

..dúfam, že sa vám moje spracovanie "lipstick tagu" páčilo a možno aj inšpirovalo k nechcenému nákupu :D
..kľudne spravte aj vy tento tag..mám rada takéto články..rada si ich prečítam :)
..ak ste ho už robili, tak mi kľudne do komentu hodte svoj link :)
..ktorý rúž máte vy najradšej?
Teším sa na vaše komentáre!
Pekný zvyšok večera
Mia
:)

Komentáre

  1. Miluju nude rtěnku, v té se cítím dobře. Ale když mám chuť, nedám dopustit na klasickou červenou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super post :) jsem nadsena a aaaaah, chtela bych je vsechny videt na rtech, nejradsi tedy ty od Lorealu a Catrice - tyto dve znacky jsou mymi slabinami :) skvela inspirace, mozna si casem ukradnu/vypujcim skvely napad a take nafotim svou sbirku :) Pokud Ti to tedy opravdu nebude vadit.
    Teeeda, ale vazne bych chtela videt na rtech predevsim ty Catrice ( mam jednu a rada bych poridila dalsi) takze inspirace na rtech by se mi sikla. Treba se rozhodnes pridat je i na rtech a kdyz se Ti je nebude chtit zverejnovat a mela by jsi treba cas a chut ( ja jsem ale otrava co :D - ale nemohu si pomoci :( ) mohla by jsi mi pripadne poslat email s fotkami :)
    Kkiss@seznam.cz
    Inhotblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ..keď si dáš kategóriu "Lips" tak tam niektoré určite nájdeš ;) a prepáč, fotiť sa mi ich nechce :D a nemám na to ani čas :P možno raz, keď budem na PN alebo tak :D:D

      Odstrániť
  3. teda,máš ich vážne dosť a všetky také nádherné!! tie ceruzkové vyzerajú dosť dobre,páči sa mi aj oranžový catrice a kiko,tie sú úplne najnádhernejšie :) ja rúže ešte nepoužívam,takže nemám žiadny :) inak fakt si ťa neviem predstaviť s červeným rúžom,k tebe úplne idú takéto

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Téda, to je sbírka. Já mám rtěnek taky požehnaně, ale tolik jako ty asi ještě né :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krása, ja nemám ani jednu:D nevím jaký odstín mi sluší:(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. teeeda tolko ružov - to by som asi nikdy nespotrebovala. Ja mám dva. aj tie používam minimálne. Ale krásna je tvoje zbierka.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. som asi divná ale ani jeden :DD ale chcem si nejaký kúpiť najlepšie nejaký telovej farby len sa k tomu musím dokopať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja ich mám tiež veľmi rada, najradšej mám maybelline 190, uplne top! a asi skúsim ten loreal 404, najradšej mám také ružové, no stále sa snažím dostať do tmavších odtieňov, bohužiaľ nikdy sa v nich necítim super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ..keď sa v tom dobre necítiš, tak to nerob..ale tebe, ako blondíne, by možno taká červená aj pristala (napr. ako Gwen Stefani):))

      Odstrániť
  9. nadhera :)
    Ja som taktiez robila tento tag :) TU

    Inak celkom ma zaujali tie fialove ruze z Avonu.. celkom dlho hladam nejaky fialovy, ale decentny.. nie velmi tmave... Ako ti vyhovuju? Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ..decentný je ten od Miss sporty alebo L´oréal..a ten z Avonu je dosť výrazný..ale nevadí mi to, lebo je to naozaj krásna farba, či už niekam na party alebo len tak do práce :))

      Odstrániť
  10. Taky jsem dřív nosila jenom lesky, ale poslední dobou jsem simodně rtěnky oblíbila a mojí nejoblíbenější je od Maybelline 108 pink pearl, takyji máš ve sbírce :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tedaa, máš jich opravdu hoodně! :) To já používám jen balzámy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. fiha teda máš krásnu zbierku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. veľmi pekné spracovanie :)) páčia sa mi všetky tvoje rúže :))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tak to je teda skvela zbierka, ja mam štvťku z tvojich :D velmi pekne a prirodzene odtiene :o) a skvele nafotene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. teda to je sbírka jak hrom :D samé krásné barvy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahoj Mia. Krasne ruze, aj ja som ruzo-fil a milujem ruze, su moje najoblubenejsie z make-up-u. Mam tiez pozehnanu zbierku ale nie taku velku ako ty. Ja mam rada aj tmavsie farby, aj cervenu ci tmavo-hnedo-cervenu, hodia sa mi a rada si ich obcas dam ak pekne kontrastuju s celkovym outfitom. Rada by som na tebe videla aj tmavsiu farbu ruzu, ale ak sa na to necitis tak sa urcite nesil.
    Pekny den ti zelam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) no, toho sa asi nedočkáš :D:D ja si v červenej pripadám fakt divne..tak umelo a neprirodzene :P

      Odstrániť
  17. Týýý jo tolik rtěnek závidím ti ty barvyy :D musím si jich plnooo dokoupit :D

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. great post *_* your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásna zbierka! :) Inak neplánuješ urobiť niekedy video? ...si veľmi milá a sympatická..chcela by som počuť tvoj hlas a tak :) :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tak teď jsem si kvůli tobě koupila ty krásně růžové Maybellinky. Hrůza! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ježiš :D umrem z teba :D:D ale sú krásne, nie?:D

      Odstrániť
  21. Jsem ráda, že nejsem jedinej magor do rtěnek!:D:)) Dobrý post:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D aj ja som rada, že nie som jediná :D:D ďakujem

      Odstrániť
  22. Páni, máš toho opravdu hodně :) Krásný článek :) Mám tě čímdál více ráda.. :)
    s-monka.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. pouzivas presne tie iste farby ako ja, kopec z tvojich ruzov mam doma :)) a cerveny mam tiez az jeden

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ja sem ze par vyzkousela na ruce v drogerce a vsechny byly tak do perletova :/ i ty co tady mas pofocene...a bojim se ze by to plne me rty neobarvilo...mam je od prirody dost cervene a jakykoliv lesk at je ruzovy nebo hnedy chytne proste do cervena a rty mam tim padem jeste cervnejsi a neslusi mi :( tak sem se bala jednu ztech rtenek koupit i kdyz se mi ten odstin libil :( potrebuju mit opravdu svetle ruzove rty...posles mi aspon jednu fotku treba stou maybeline 109 jak dobre barvi?prosim? dekuji Amazing-womans-world@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na každom farbí inak..na mojej kamarátke napr. skoro vôbec :P na mne ho môžeš vidieť napr. tu http://miaslifestyle.blogspot.sk/2011/12/my-favorite-winter-make-up.html :)

      Odstrániť
  25. Pěkné počtení a moc se mi líbí tvé odstíny rtěnek, vybrala bych si:-D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky