MUA Artiste Palette Review

Ahojte,
na mojom fb bol dosť veľký záujem o recenziu tejto MUA paletky, tak som si povedala prečo nie :) hlavne teraz, keď mám toľko času..na líčenie očí som bohužiaľ ešte toľko síl nemala, tak sa prosím na mňa nehnevajte ;) 

Ide o paletku, ktorá sa skladá zo 6 mramorových očných tieňov: Pistachio - je svetlo zelený aqua odtieň s hlbším aqua mramorovaním, Mocca - je béžový odtieň s tmavošedým mramorovaním, Ice - je jasne modrý odtieň s hlbším modrým mramorovaním, Grape - je tmavo fialový odtieň so svetlomodrým mramorovaním, Chocolate - je tmavý bronz so slonovinovým mramorovaním a posledný Cookie - je jediný matný odtieň, ktorý sa skladá z teplého bronzového odtieňu s ružovým mramorovaním, avšak tie menšie tiene časom vymiznú..ako môžete vidieť vyššie na mojej paletke (fotila som ju už použitú), čo je škoda..farby sú krásne sýte, dobre pigmentované a dobre sa nanášajú, dokonca mne najlepšie, s prstami..s bázou pod očné tiene vydržia aj celý deň, či noc. Dá sa s nimi vykúzliť krásne denné, či nočné líčenie.


Tak ako očné tiene, tak aj tvárenky sú jemne práškového charakteru, prvý odtieň - Pink Sparkle je svetloružový (korálový), trblietkavý odtieň a druhý - Primrose je matnejší stredne ružový. Ich výdrž je veľmi dobrá, ak sa teda nezvyknete opierať rukou o tvár :)) 

Bronzer je matný, veľmi dobre pigmentovaný, ale tým, že je tiež práškovej konzistencie, tak sa s ním horšie pracuje.

A na záver rozjasňovač, ktorý by som tiež prijala skôr v krémovej konzistencii, je skvelá bodka po celom líčení a kontúrovaní. Rozjasní pleť a dodá tvári živší efekt.

Myslím si, že za takú cenu, za akú túto paletku ponúkajú, je celkový dojem veľmi dobrý :) Čo na ňu hovoríte vy? Tiež ste jej podľahli?:) Ak sa neviete rozhodnúť, či si ju kúpiť alebo nie, tak ja hovorím jednoznačne áno! za tú cenu si myslím, že lepšiu paletku, ktorá obsahuje očné tiene, tvárenky, bronzer a dokonca aj rozjasňovač, nenájdete :) Cena sa pohybuje okolo 6 libier..ja som ju kúpila za polovicu vo výpredaji..na ich stránke www.muastore.co.uk majú stále nejaké zľavové akcie..stačí len sledovať ich fb stránku..

P.S.: mne odtiaľ objednáva vždy kamarátka, takže nie je možný spoločný nákup..aj keď by som vám v tomto rada pomohla, lebo ste ma o to viaceré žiadali :)

P.S.2: ako môžete vidieť na bočnej lište, aj som si založila Instagram pod menom lamarianamia, zatiaľ som tam nahrala zopár starších fotiek, ale denne tam budem pridávať nové..nájdete ho TU..
a taktiež som si založila na miesto formspringu (neviem či ho zrušili alebo čo, ale nefungoval) ask.fm, nájdete ho TU..keď budete niečo potrebovať, tu sa ma môžete hocičo spýtať :)) 

P.S.3: taktiež som na bočnej lište spravila označenia aj podľa kozmetických značiek, pre rýchlejšie vyhľadávanie..

Fičím sa ja naďalej liečiť..pekný zvyšok dňa..
Mia :)

Komentáre

  1. tá paletka je veľmi pekná :-)) a tie farby tam *.*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělá paletka! :)
    Moc hezké odstíny!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tedy ty barvičky jsou všechny pěkné :) Tyhle paletky vůbec vypadají dobře :)

    http://anesagill.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. MUA stíny jsem si oblíbila. Ostatní sortiment mě ale zklamal.

    alltinygems.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ..mňa zatiaľ sklamali len tie tekuté očné linky s aplikátorom..zle sa s nimi tvaruje očná linka :/ ostatné je zatiaľ v poho..a čo také ťa sklamalo?

      Odstrániť
  5. veľmi som sa tešila na túto recenziu, no môžem ľutovať že som si ju neobjednala, ale čo nie je môže byť! :) sledujem ťa na instagrame...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné barvy, dokonce i ta modrá a fialová mi hned padly do oka! Těším se na líčení očí :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  7. this palette looks wonderful! love the colours! *_*
    btw thanks for your comment, dear! :) Yes, it is my natural haircolour now! The last time I've dyed them was six month ago but it's all washed out. But it's getting always a bit lighter during spring/summer.

    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  8. paletka se mi líbí, stíny ale nepoužívám, tak bych využila jenom zbytek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Priznám sa..tiež som ju chcela hlavne kvôli tým tvárenkám :)

      Odstrániť
  9. Tato recenze mě moc potěšila, chystám se paletku objednat:)
    Děkuji!!:):)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Prečo som si neobjednala tiene.... s tými ste všetky spokojné :/ Mne od nich nevyhovuje vôec nič :(

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mně se ta paletka líbí, vypadá dobře

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To mám radost, že na ni je kladný ohlas. Dneska jsem si objednala Undress od MUA, tak jsem zvědavá co s ní dokážu vykouzlit.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky