Cannadent regeneračné sérum


Ahojte,
dnes tu mám pre vás jeden skvelý tip proti aftom a oparom! Cez kamarátku som narazila na tento zázračný liek, ktorý rýchlo vylieči opary. Po Arminovi sa mi vyhodil opar na perách, pretože som premrzla až na kosť a vďaka tomuto malinkému liečivému zázraku mi už po pár dňoch zmizol. Kto už zažil opar vie, že to nie je nič príjemné. Hlavne to začiatočné svrbenie, ktoré tento olejček odstraňuje. Zajtra to bude presne týždeň a po oparu nie je ani stopy! Taktiež nezanecháva jazvy, pery ošetruje a opar vysušuje. Olejček sa nachádza v malom flakóniku, ako vzorka od parfému. Preto sa aj dobre aplikuje. Nemusíte si opar chytať prstami, takže sa do neho nedostanú ani žiadne infekcie. Taktiež netreba zabúdať na vnútorné ošetrovanie, a to najmä vitamínmi ako B-complex a Riboflavin. 


Popis: Cannadent sérum z čistého konopného oleja, klinčeka a arniky proti oparom, aftám, zápalom ďasien, otlakom a prasklinám v dutine ústnej a jej okolia. Aktívne látky z liečivých bylín majú výrazné protizápalové, sťahujúce a regeneračné účinky, účinne dezinfikujú, upokojujú a znižujú citlivosť. Sérum Cannadent je vhodné aj na revitalizáciu dutiny ústnej po zákrokoch u zubného lekára, pri parodontóze alebo problémoch s ďasnami.
Použitie: Dôkladne pretriasť! Sérum aplikujte lokálne, priamo na citlivé miesto. Pocit pálenia rýchle ustúpi, liečivé byliny upokojujú a znižujú citlivosť. Ideálne na ošetrenie po zákroku u zubného lekára, pri parodontóze, prerezávaní zubov alebo na ošetrenie otlakov od protéz a zubných strojčekov.
Zloženie: Cannabis Sativa Seed Oil, Eugenia Caryophylus, Alcohol denat., Arnica Montana, Tea Tree Oil. 
Už ste počuli o tomto malinkom zázraku? Cena sa pohybuje okolo 2-3 €. 

Komentáre

  1. ahoj. Herpesin krém poznáš? ten keď si dám hneď ako pocítim začiatočné svrbenie, tak oparu zabráni vytvoriť sa. tento olejček podľa popisu myslím, že len urýchľuje hojenie. ale Herpesin aby bol účinný treba použiť naozaj okamžite

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já s ním mám zkušenost takovou, že mi přijde, že neúčinkuje. Přítel ho použil na afty a nepomohlo mu to, já zase na štípnutí od komárů a taky bez výsledku.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pokud ho aplikuji ihned, co mě začnou svědět rty a vím, že opar je na cestě, tak to pomůže, ale jakmile se opar klube, tak je mi tento olej k ničemu a to jsem tak doufala :( Ale od té doby, co jsem začala používat na rty konopnou pomádu od Reginy se mi opar neudělal! :) Takže doporučuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež mám s týmto produktom skúsenosť, ale takú dosť rozpačitú. Mám pocit, že mi síce neublížil, ale ani nepomohol. Použila som ho na aftu a v podstate neurobil nič.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vždycky jsem si dělala srandu, že bych mohla dát pusu snad i chodícímu oparu a stejně bych opar nechytla.
    Ale když tak čtu, že je tahle věcička dobrá i na problémy s dásněmi aspol... Chmmm... popřemýšlím. Teď zrovna na podobné dezinfekční a hojící "zákroky" používám hřebíčkový olej. Výhoda je, že když něco v puse bolí, tak olejík umrtvuje a tiší bolest :-)
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to isté aj môj priateľ..nikdy ho odo mňa nedostal :D:D:D

      Odstrániť
  6. na afty v puse docela trpím a vždycky trvá šíleně dlouho než mi zmizí, takže děkuji za tip. Cannaderm má perfektní výrobky, zkoušela jsem vzorečky krémů na aknózní pleť.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky