October Favs ❤


Ahojte
❤❤❤

dnes by som vám chcela predstaviť moje 4 najobľúbenejšie kozmetické produkty, ktoré som si zadovážila v mesiaci október.


VIVO Paletka Dreamy


Ide o paletku s 12timi neutrálnymi tieňmi, ktoré sú veľmi krásne pigmentované a vykúzlite s ňou, či už denné, alebo výrazné nočné líčenie. S bázou pod očné tiene vydržia kľudne celý deň aj noc. Táto paletka sa v poslednej dobe dosť porovnáva s veľmi známou paletkou Naked, ale keďže žiadnu nevlastním, nemôžem ich porovnať :P Mala som v pláne si jednu tento rok zaobstarať, ale narazila som na krajšie tiene od Too Faced, takže tento rok to už nechám tak :)) Balenie je tiež veľmi pekné a na zadnej strane obalu sú popísané jednotlivé názvy odtieňov. Samozrejme najlepšia na nich je cena. Tá sa pohybuje okolo 7 eur.




Tvárenka Shining Star Shimmer Brick Rihanna by Famous 


Táto úžasná rozjasňujúca tvárenka obsahuje 5 do seba zapadujúcich farieb, ktoré sú ladené do teplých ružovkastých odtieňov a obsahujú shimmer. Tvár krásne rozjasnia a dodajú pleti žiarivý vzhľad. Opäť, farby sú krásne pigmentované a vydržia po celý deň. Jediné, čo by som vytkla je to, že celkom dosť prášia. Obal je nááádherný s veľkým zrkadlom, ale bohužiaľ je totálne nepoužiteľné, keďže je vždy zaprášené :) Cena tejto tvárenky sa pohybuje okolo 7 eur. 



Rúž na pery NYX Black Label Lipstick odtieň India


Tento rúž som videla na mnohých amerických youtube dievčatách, a už vtedy som vedela, že raz musí patriť  aj do mojej zbierky :) Ide o nááádherný odtieň (niečo medzi ružovou, nude a coral), ktorý je naozaj nádherne pigmentovaný! Bohužiaľ na perách nevydrží veľmi dlho, nakoľko je dosť krémový. Cena cca 6-7 eur. 



Rúž na pery NYX Matte Lipstick odtieň Pale Pink


Ďalší nádherný odtieň, ktorý ma nenechal chladnou!:) No tento oproti rúžu z rady Black Label je matný a vydrží pomerne dlho. Je to naozaj náááádherná barbie" farba! :)) Takto si ja osobne predstavujem rúž mojich snov!!!:) A určite by nemal chýbať v žiadnej kozmetickej taštičke :) Ale taktiež sa nezaobíde bez jedného mínuska..trošku vysušuje pery. Čo je, ale pri matných rúžoch úplne normálne. Treba si pred každou aplikáciou namazať pery balzamom. Cena sa pohybuje okolo 6-7 eur.


Ja som si všetky tieto vecičky objednávala z internetu, a to konkrétne zo stránky krasotika.sk. Na rôznych blogoch som videla už aj spolupráce s touto stránkou, tak som sa rozhodla, že ju vyskúšam aj ja (bez spolupráce). No moja prvá objednávka nedopadla najlepšie :P. Na miesto očných tieňov mi prišiel balzám na pery tiež od tej istej značky. Chyba nastala kvôli rovnakému označeniu výrobku. No a keď som chcela zavolať do ich eshopu zdvihla mi to jedna pani, ktorá tvrdila, že ten eshop vôbec nepozná, čo ma dosť zarazilo a tak som ich rýchlo kontaktovala emailom. Reakcia na moju reklamáciu prebehla pohotovo a slušne. Očné tiene mi poslali dodatočne a balzám som si mohla nechať ako bolestné :) Mobilné číslo nakoniec zo stránky zmizlo. To som doteraz nepochopila, ale hlavne, že všetko dopadlo v poriadku :) Máte skúsenosti s týmto eshopom alebo výrobkami? Aké sú vaše top produkty za mesiac október?:) Pekný zvyšok večera :*

Komentáre

  1. Tvárenka a rúže ♥ Na fotkách si velmi krásna :)
    Donny

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten druhý rúž je vážne nádherný!! Aj paletka sa mi páči,takéto neutrálne tiene sú najkrajšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S obchodom nemam ziadne skusenosti..tebe pristanu obidva ruze, pre mna je farba snov prave ten ruzovo-nude-oranzovy :D presne taku farbu hladam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nehovorím..určite aj ten, ale dlho som hľadala matný svetlo ružový rúž, takže z neho som ešte viacej nadšená :)

      Odstrániť
  4. Tento e- shop poznám a nedávno som si z neho objednala dve Sleek paletky očných tieňov a všetko prebehlo k mojej spokojnosti. Ono sa bohužiaľ občas nejaká chybička vyskytne. Hlavne, že všetko napravili. Po NYX rúžoch, hlavne tých matných, pozerám už dlhšiu dobu, tak mi recenzia prišla práve vhod :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no hej..stane sa..len to číslo ma dosť vydesilo :D ale tak hlavne, že mi to dodatočne zaslali :)

      Odstrániť
  5. Na tento e-shop nedám dopustiť, vždy mi poradia a objednávka vždy prebehla v poriadku. Myslím si, že fakt nastala len chyba, ale je super, že sa to vyriešilo. Indiu mám aj ja a je úžasnááá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Strašně hezký článek! :) Super produkty! Všechny se mi moc líbí, obzvlášť ty rtěnky! Tobě opravdu sluší, strašně moc. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zalíbila se mi ta tvářenka, po té se budu muset kouknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty rtěnky se mi líbí nejvíc :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. http://styl-in-my-live.blogspot.sk/ :) krasne

    OdpovedaťOdstrániť
  10. http://zivotpubertiacok.blogspot.com/ pozri si prosím :) inak krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ty shimmer bricky jsou úžasný, už dlouho po nich koukám :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky