♥2013♥

Človek by povedal, že rok, ktorý končí s 13-tkou nemôže byť skvelý..priam si tá trinástka volá o nešťastie. No mňa, vďaka Bohu, minulo veľkým oblúkom! Dokonca si dovolím tvrdiť, že to bol zatiaľ najlepší rok v mojom živote! Rok 2013 mi nič a nikoho nezobral, iba dával..priniesol mi nových skvelých ľudí a plno skvelých zážitkov!
Som vďačná za každý jeden deň, za každý skvelý zážitok a za hlavne za to, že ho všetci moji milovaní prežili v zdraví ♥


Začala som spolupracovať s rôznymi kozmetickými značkami, vďaka ktorým som mala tú česť vyskúšať aj drahšie výrobky, ktoré by som si sama za svoje peniažky určite nikdy nekúpila. Objavila som  aj rôzne nové značky, ktoré ma veľmi milo prekvapili. Ak by som mala nominovať 3 naj produkty, tak by to boli očné tiene Too Faced, špirála Miss manga a BB krém Etude House. Z vôní jednoznačne Dolce & Gabbana The One. Samozrejme je toho oveľa viac..ale to všetko môžete predsa nájsť v archíve blogu :)


Jedlo, jedlo a zase to jedlo :) Milujem dary mora, podľa mňa som v minulom živote určite bývala pri mori :) Ale samozrejme mi chutí aj slovenská kuchyňa :) Milujem ovocie, zeleninu. sladkosti..vlastne ľúbim asi všetko jedlo :D Tento rok sme si skúšali robiť pizzu v domácej piecke, ktorá bola neskutočne geniálna! A moja budúca švagrinka mi spravila nádhernú tortu z cheesecake, a tiež som zažila skvelý obed v kubánskej reštaurácii!


V máji som dostala od Sally Hansen plný kufrík lakov, za čo som im neskutočne vďačná Vďaka nim som vám mohla pofotiť rôzne kombinácie lakov a inšpirovať vás..samozrejme za ten rok sa mi nazbieralo aj plno iných lakov, od iných značiek, ktoré tiež stáli za to :)


Milujem kvety!Čo ste si už na mojom blogu určite všimli :) Baví ma sa na ne len tak pozerať a kochať sa nad ich nežnou krásou..a čo je bonus, nechajú sa v kľude odfotiť ;)

Taktiež som vám pofotila rôzne líčenia, ktorých zase nebolo najviac (to by som na blogu chcela určite zmeniť:), ale tak...keď bol čas a inšpirácia..tak niečo z toho vzniklo :)

Čo ma mrzí najviac je to, že som tento rok málo cestovala..na začiatku roka sme boli na Benátskom karnevale, ale aj tam nám celý deň pršalo, takže fotky sme si skoro žiadne neodniesli :( 
Opäť sme navštívili Prahu a Viedeň..tieto dve mestá milujem úplne najviac! 
A dovolenku sme strávili v Novaljii, kde som zažila skvelé žúrky a dúfam, že tam pôjdem aj nasledujúci rok :)


Tento rok som zažila aj dve skvelé blogérske akcie! No na tej prvej so Sally Hansen som bola len sama, ale aspoň sa mi toho viacej ušlo :D a na druhej nás už bolo o niečo viacej a super sme si to užili :)


Baví ma fotiť len tak.. A podľa vašich komentárov to vyzerá tak, že aj vás random posty bavia asi najviac, tak dúfam, že v tomto roku ich budem pridávať ešte častejšie :) 

A ďakujem za každého jedného čitateľa..už je vás dokopy 1030!!! Patrí vám jedno veľké ĎAKUJEM!


A na záver tu mám pre vás video z akcií, ktoré vlastne urobili tento rok tým najlepším! Nie je nič lepšie ako sa odreagovať od starostí a povinností pri skvelej hudbe. Spoznala som tu nových skvelých ľudí, s ktorými som zažila len tie najlepšie zážitky!
Enjoy


Prajem Vám teda úspešný rok 2014, nech sa Vám darí, nech ste zdraví a nech Vás nešťastie z ďaleka obchádza! Užite si dnešný večer..iróniou osudu je, že ja ho nestrávim na žiadnej žúrke, ale doma v papučiach a pri TV :D Pite s rozumom a dávajte si pozor na šibnutých ľudí s petardami :D
Teším sa na vás a vaše komentáre aj v novom roku! :*

Komentáre

  1. Krásny článok. Perfektne si to zhrnula a prajem tebe a tvojmu blogu tak isto úspešný, alebo ešte úspešnejší rok ako si mala teraz ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný a alespoň stejně úspěšný nový rok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný článek s ještě překrásnějšími fotkami!
    A ta animace na závěr, dokonalost sama! Seš boží! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. suprovy článok... :) prajem ti ten naj naj najpozitívnejší nový rok... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasný článek, ty fotky na konci jsou nádherné. Musím souhlasit že Miss Manga je vážně skvělá ;).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný nový rok a jen tak dál, mám to tu ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásny článok...to video je super! :)
    Aj tebe krásny rok 2014.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento článek je opravdu krásný a je zatím nejlepší ze všech, těch rekapitulujících, jaké jsem zatím viděla! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásny článok :) prajem šťastný nový rok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvělý článek :)))
    Šťastný Nový rok :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Happy New Year 2014 ♥
    alexxieoffiacial.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Veľmi pekne napísané! :) Keď mám pravdu povedať, blogy sledujem už dlho, vždy pred kúpou nejakého produktu čítam recenzie na blogoch, lebo sú najpravdivejšie a ten Tvoj blog je určite jeden z mojich najobľúbenejších! Len tak ďalej!! :) Si super:)
    A ten rúž pri Make-up fotke tá tretia fotka... úplne perfektný :) Vyzeráš s ním super ! :)
    Pekný nový rok ! :)
    Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásné fotky i článek. přeju ti jen to nejlepší do dalšího roku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Úžasný článok, páčia sa mi tie koláže fotiek, ako prezerať si tvoje spomienky. A poteším ťa, úplne si ma inšpirovala viac sa snažiť čo sa... všetkého týka! Fotiť si momenty, prežívať nové veci a blogovať kedy sa len dá :) ďakujem a prajem ti všetko najlepšie v novom roku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Pekné zhrnutie tvôjho roku 2013 a zbožnujem tvoje nechty :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Veľa úspechov v novom roku a ďalších čitateľov! ;) Tvoje fotky sú vždy veľmi pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. tohle je to nejlepsi shrnuti co jsem na blozich cetla!!! muselo ti to dat hrozne prace...ale dokonalost, vazne velka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. krásne zhrnutie, všetko dobré do nového roku :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky