6. januára 2014

The Last Day Of Holiday

Krásny sviatočný deň všetkým!

Dnes je posledný deň mojej dvojtýždňovej dovolenky..strávila som ho pomerne dosť nudne, ale aj som porobila veci, ktoré som potrebovala a potom som len ležala zababušená v mojej obľúbenej vianočnej deke, pozerala seriály, lakovala nechty a psychicky sa pripravovala do práce :). Musím povedať, že za tie dva týždne som si neskutočne oddýchla a nabrala nové sily do nového roku. Už vidím ako budem všade ešte písať rok 2013 :D Dnes je tiež posledný deň, kedy si nechávam vianočnú výzdobu. Normálne mi bude za ňou smutno..tiež si nechávate vianočnú výzdobu do Troch kráľov alebo aj dlhšie?:) Tešíte sa do školy alebo do práce? Ako ste strávili dnešný posledný deň prázdnin/dovolenky?:)

26 komentárov:

  1. Krásne fotky :) Ten lak ja božský :3 :)
    http://fashion-inspiration-love.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné fotky :) A aj my máme doma výzdobu do dnes, aj keď vianočný stromček sme už pobalili okolo obeda :(
    Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Myslím, že u nás bude vianočná výzdoba ešte aj niekoľko týždňov, kým sa to bude chcieť niekomu všetko upratať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky :) Já si v pokoji nechám výzdobu do pátku :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no tak vánoční deka je super! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotky Miuš :)) ja som výzdobu dala dole včera už..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miluji Carrie Diaries a ten lak je naprosto nádherňáckej. Já jsem už dneska byla ve škole a očekávala jsem to o něco horší, ale doma přeci jen už byla docela nuda. Poslední dny prázdnin jsem trávila s kamarádkou, učením a psaním :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéé, super random fotky :-) Moc se mi líbí ta věc se sobíkama :-) To je deka? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Môj posledný voľný deň skončil so starým rokom - učím sa na skúšky, no "zábavy" kopec... Prajem veľa pevných nervov, vykroč tou správnou nohou :) Day By Day

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jé, ty máš ale štětců! Já jsem včerejšek také trávila v klidu a v teple postele ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Milujem tvoje random fotky :3 ...my mávame vianočnú výzdobu vacsinou do mojich narodenín - 12.1 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pekný random! :) Do školy sa samozrejme neteším :D ale vianočnej výzdoby sa mi neľahko vzdáva, takže ešte zostáva :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Máš úžasný blog, jsem ráda že jsem na Tebe narazila, za jeden den jsem prošla celý tvůj blog a fakt paráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. mám rada tvoje posty, už sa teším na ďalší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ten lak je nádherný! Mám hrozně ráda tvoje fotky...mohla bych na ně koukat pořád.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. aj ty si píšeš všetky veci do diára? :) a to som myslela že som jediná divná,ktorá si tam píše také "banality" ako oprať veci, vyniesť smeti, umyť si vlasy.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj..musím si to všetko zapisovať, inak by som to asi v ten deň nespravila :D a nemyslím si, že je to divné :))

      Odstrániť
  17. Ááááá ten hrnek s čajem na počítači, já bych ho určitě skopla a bylo by)))))
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Nice pic!)
    Will follow each other? My blog- irirnasenina.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. krásné fotky :))
    a ten lak je krásný, ale já si nehty nelakuju :))

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Mas uplne uzasny blog :) ako sa vola ten krasny lak?
    Moj blog: www.fashionatalii.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      Sally Hansen Fuzzy Coat odtieň 800 Tweedy

      Odstrániť

Ďakujem za komentáre! :)