24. februára 2014

Spring is here!

Je to neuveriteľné, ale jar je už naozaj tu! Nehovorím, že ma to neteší (neznášam zimu!), ale keď si predstavím koľko bude všade hávedííí..aaaa..už teraz mám z toho panickú hrôzu! :D A ani pre rastliny to nie je bohviečo..ale keby že nám vyjde takéto počasie aj v Benátkach, bolo by to super!:) Čo vy? Tešíte sa zo skoršej jari? :) Aký ste mali víkend? :)


A môj sobotňajší polovičný look :)..našťastie som bola už úplne fit a tak si mohla párty naplno užívať :)) 
Keby že kamošovi nafarbím pery na ružovo, tak by sme všetci piati krásne ladili, heh :D


20 komentárov:

  1. Jé, to my tu takové jaro nemáme ale těším se<33

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéj, aké krásne fotky! :) U nás ešte nevykvitli, ale čo chvíľa aj to príde!! :) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Erika :)) Určite príde, a to čoskoro :))

      Odstrániť
  3. Krásne fotky! Ja sa z tohto počasia strašne teším, až do leta by mohlo byť takto :D Už nechcem teploty pod 10 stupňov ani vidieť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Veru, tiež by som nebola proti :D Dúfam, že nás sneh už neprekvapí :))

      Odstrániť
  4. Já taky nerada zimu, i ta jarní chladná rána mi neprospívají :D
    Jinak ty fotky květinek jsou úplně dokonalé!

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Ani ja nemám rada tie chladné rána :P

      Odstrániť
  5. Mám ráda jaro a ještě více miluju léto <3 už aby tu bylo...:) jinak taky nemám ráda veškeré vosy, včely, komáry..fuj..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe..to asi väčšina z nás :)) ale nejako sa s tým už popasujeme :D

      Odstrániť
  6. Krásne kvety a fotky! Je pravda, že jar so sebou prináša všetok ten hmyz a všeličo možné späť, no ten príjemný vzduch a vzhľad za to určite stojí :) Ale je naozaj zvláštne vidieť takú muchu po tak dlhom čase :) A víkend bol ok, boli sme na kamarátovej oslave narodenín , takže nedeľa sa niesla v duchu oddychu a leňošenia , seriálov a dobrej dávky kávy. . Musím ešte pochváliť tvoj make-up , ozaj skvelý !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nathali :)) Ja som skoro odpadla, keď som zbadala tú včelu, ako opeľuje kvet :D A také víkendy sú úplne naj :))

      Odstrániť
  7. krásné fotky, ja som teda neskutočne rada že je už teplejšie !

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentáre! :)