3-D TLAČIAREŇ NA MAKE UP



Tak toto je sen asi každej poriadnej make up maniačky!!!:) Grace Choi (ktorú považujem v tomto momente za bohyňu :D) vymyslela domácu tlačiareň s názvom The Mink na make up! Síce táto "sranda" stojí okolo 200-300 dolárov, no môžete do nekonečna tlačiť rúže, lesky, očné tiene a make up podľa vlastných predstáv! Určite poznáte ten strašný pocit, keď zbadáte v nejakom youtube videu alebo na fotke nádherný odtieň rúžu, no zistíte, že ten rúž stojí nehorázne peniaze alebo, že sa u nás nedá vôbec zohnať. No a s touto dokonalou vecičkou je tento celý problém vyriešený! Stačí mať v PC Photoshop alebo nejaký iný program, do ktorého vložíte hex kód farby a do tlačiarne vložíte špeciálne zložky tzv. substráty, ktoré majú také isté zloženie ako bežná kozmetika a tam-ta-da-dááá..vlastný kozmetický výrobok je na svete :) Myslím si, že v kozmetickom priemysle to bude veľký booom a rôzne svetové značky z neho nebudú asi veľmi nadšené, ale my ááááno, však? :D Celý proces výroby sa nachádza vo videu spolu s prezentáciou (tlačenie začína 3:15), tak si ho určite pozrite :) Síce neviem, či bude dostupná aj u nás (má sa začať predávať až budúci rok), ale ak hej, tak budem na jej kúpu čakať prvá v rade :D:D




zdroj: http://www.dailymail.co.uk/

Komentáre

  1. What?? :O to musí byť riadna pecka
    http://bbizzzle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to zaujimavy napad, ale nemyslim si, ze to vyjde na 200 az 300 eur..podla mna kupovanie tych specialnych zloziek bude drahe a v konecnom dosledku clovek za to vyhodi ovela viac penazi ako by si dala za kozmetiku... apon v tej pociatocnej faze, kedy sa to este len zacne... kazdopadne dakujem za zaujimavu informaciu :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Týjo :O Tak to budou Vánoce :D Ale jak píše Dorotka, určitě budou šíleně drahé ty náplně a tak. Ale jako nápad je to úžasný a rozhodně bych to chtěla vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty bláho toto ma dostalo :) to už čo je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wáu, tak to jsem zvědavá jak to s jejím prodejem nakonec dopadne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mě by teda zajímalo, jaký je složení těch věcí :D Každopádně jsem zvědavá, jak se to uchytí a jestli vizážistky budou chodit s tiskárnou místo kufříku se šminkama :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mě se to nelíbí :) Slyšela jsem už o tom, ale teď jsem viděla poprvé, jak to vypadá. Podle mě špatná pigmentace, nejde přeci jen o barvu :) a neumím si představit, že bych měla přestat chodit po drogériích a nezkoušet si už testery patlat po rukách :) To by mi chybělo. Takže já zůstanu dál věrná svým kosmetickým značkám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Určite je to zaujímavé, ale neviem či by som to chcela mať doma. Každopádne som zvedavá, ako budú brať tento stroj o pár rokov. Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. znáš to...a sklenáři nebudou mít co žrát =D vždyť všichni zkrachujou =D

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hm vyzerá to zaujimavo, tak uvidíme čo to bude zač naživo, možno to bude nejaký make up z ktorého sa budú ľudia šialene vyhadzovať! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tak to je masakr, akorát mi teda přišlo, že si vybrala docela tmavě růžovou a ve výsledku z toho byla světlá

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky