Tlačová konferencia Sally Hansen v Bratislave


Ahojte

Ak poctivo sledujete môj instagram viete, že v deň kedy som mala odísť na dovolenku do Chorvátska som stihla ešte rýchlo zbehnúť do Bratislavy na tlačovú konferenciu Sally Hansen. Časovo mi to vychádzalo úplne na doraz, takže pobalená som musela byť už deň, dva predtým, ale rozhodne to za ten zhon stálo :) Na jednej takejto tlačovke som bola už pred rokom..post si môžete pozrieť TU. Aj tentokrát sa tlačovka konala v luxusnom hoteli Kempinski na pobreží Dunaja v Bratislave, kde nás opäť čakali dve super kočky Dáška a Boženka, ktoré nám odprezentovali jednu veľkú novinku, ktorá k nám príde už tento piatok! Určite ste veľmi zvedavé o čo ide, tak vás tu nebudem zbytočne napínať :) Už tento piatok 1.8.2014 sa začne na celom Slovensku v dm drogériách predávať Salon GelPolish sada - Gélová manikúra v pohodlí domova! V ponuke bude Štartovacia sada Salon GelPolish za cenu 119€. Čo nie je najmenej, ale keď si zrátate (tie čo pravidelne chodíte do salónu na gélovky) koľko miniete za jedno sedenie v salóne, tak sa to veru aj oplatí. Ja som na gélových nechtoch nebola ani raz, takže to viem len z počutia..každá určite máme v okolí nejakú tú známu, ktorá pravidelne navštevuje takýto salón..a niekedy sa mi veru až hlava zatočí, keď mi povedia sumu za výslednú manikúru. V dm drogérii bude zatiaľ dostupných 12 odtieňov týchto gélových lakov a až keď sa ujmu na trhu sa možno ich počet zvýši. Na oficiálnej stránke www.sallyhansen.com som ich narátala až 32! 


K dispozícii sme mali aj manikúrku, ktorá nám mala nechty nalakovať alebo sme si ich mohli nalakovať samé. Ja plus ešte jedna blogerka, ktorá tam so mnou bola sme sa odhodlali a nechty si nalakovali nakoniec samé. Aplikácia je naozaj veľmi jednoduchá a rýchla! Celé mi to trvalo cca 15 minút a nechty boli okamžité suché! Ale celý postup, odlakovanie + celková recenzia bude až v ďalšom samostatnom poste :) 


A samozrejme mali pre nás prichystané aj luxusné občerstvenie..skoro som odpadla, keď som zbadala všetky tie dobroty! Čo ma doteraz strašne mrzí je, že som nestihla ochutnať žiadny zákusok! :( Taká som bola v strese z dovolenky, že som na to naozaj ani nepomyslela..a teraz keď si to znovu pozerám na fotkách idem si hlavu búchať o stenu :D 


A ako darček na záver sme každá dostali Štartovací set + ešte ďalšie štyri laky + ešte nejaké drobnosti..


A takto vyzerajú nechty po troch týždňoch (fotené dnes)! Dobre čítate! Lak odolával dokonca aj morskému slnku a vode celé dva týždne, nechty som sem tam vymenila za špáradlo :D a samozrejme som aj umývala riad!:) Ja som použila na všetky nechty odtieň pink pong a na prstenník nejaký svetlý, bohužiaľ som si nezapísala číslo odtieňu a na ten svetlý trblietavý lak karat Cake. 

Foto nechtov z dovolenky - týždeň po lakovaní (týždeň v mori a na slnku :)

Čo poviete na túto skvelú novinku? :)
Podľa mňa skvelý tip na Vianočný darček :))

A ešte raz vám ďakujem za narodeninové priania!!!

Komentáre

  1. jsou hodně vidět odrosty a to vidím jako pozitivum, že to tak dlouho opravdu vydrží a vytvrdí to nehty. to potřebuji.. jen ta cena je poměrně dost.. cena za jeden lak 299,- Kč? to je dost i když tedy nevím jak dlouho ten lak vydrží.. ale rovnou říkám, že se těším

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to dosť, ale si zober, že ho využiješ raz za tri týždne..možno raz za mesiac, keď ti pomalšie rastú nechty..takže si za jeden rok nalakuješ nechty len 12x :)

      Odstrániť
    2. no...ale vydrzi ten lak? bude po roku stale pouzitelny, alebo zaschne tak ako v pripade beznych lakov?

      Odstrániť
    3. ..uvidíme..o rok sa ma to spýtaj znovu :D ;)

      Odstrániť
    4. a můžu mít dotaz, teď z odstupem času? jak to vidíš teď? máš ho stále na nehtech a nezničil ti je nijak? děkuji za odpověď

      Odstrániť
    5. Lucka nechty sú práve že silnejšie a pevnejšie :) Dokonca som si kúpila jeden sama v takej krásnej prirodzenej farbe, ktorú mám na sebe už druhý týždeň a stále drží :) ..určite bude ešte post na blogu s celým postupom nalakovania aj odlakovania :))

      Odstrániť
  2. No pááááááneo,to jidlo vypadá božsky :)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Novinka se mi líbí moc i všechny ty odstíny. A to jííídlo vypadá luxusně :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Občerstvenie teda prichystali kráľovské. Až som hladná ostala :D
    Osobne gélové nechty moc nemusím, hlavne keď si dajú ženy urobiť také totálne dlhé pazúry. Ale táto sada nevyzerá zle a tvoje nechty sú tiež pekné. Pre milovníčky géloviek, to bude určite super vec.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Myslíš že tie gelove laky vytvrdnú aj pod originál lampou na gelove nechty? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fuu..tak to ti neviem zaručiť..ja som sa pýtala na konferencii to isté a povedali mi, že laky a lampa sú navrhnuté tak, aby spolu fungovali..lampa je nastavená tak, aby svietila 30 sekúnd..neviem, či by za rovnakú dobu stvrdli aj iné laky..ja to určite riskovať nebudem, ale keď ty áno, tak daj potom vedieť ako si dopadla :)

      Odstrániť
  6. Celá konferencia musela byť skvelá, laky vyzerajú úžasne a kvalitne a to jedlo...mňam!! :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  7. hmm pobavilo ma to trochu, kedze si gelove nechty robim sama a mesacne ma to vyjde tak 3 eura ked to rozratam :D ale ok drzim palce ich napadu

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wow jsem zvědavá jestli toto dorazí i do čr, protože jsem zrovna nedávno uvažovala o koupi pícky a shell laků, což toto by podle mě bylo dost podobné, ale více dostupné. Za mě palec nahoru, Sally Hansen mám raději a raději :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, tiež od augusta to bude aj u vás v ČR dostupné :))

      Odstrániť
  9. Ty tvoje nehtíky jsou skvělé! Na té konferenci to muselo být pěkné :)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To je boží, tvoje nehty jsou velice pěkné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mňam! takových dobrot! obal na telefon je božský! Sally Hansen mám moc ráda!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. pekné fotky , ale mne sa nepáči ako máte tie nechty spravené kilometrová medzera je medzi koštičkou a nechtom voľná :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby ste aj čítali, tak by ste vedeli, že to je foto po 3 týždňoch a sú to odrasty ;)

      Odstrániť
  13. Ja som v DMku videla uz minulý týždeň cely tento set, cena je okolo 130€ až, kazdy jeden lak vyjde na 14€. Rozprávala som s pani od Coty, cena mala byť taká ako je v článku, ale bohužiaľ. Nijaké zľavy sa na to neplanuju, je to príliš drahe na Slovensko. 14. a 15.augusta budú v KE v Dargove na to mať promo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fuu..tak tá cena za jeden lak je naozaj dosť :/ Veru..na naše "úžasné" platy je to drahé..však som si aj robila srandu na tlačovke, lebo vraj SR a ČR sú prvé EÚ štáty, kde sa to začne predávať, a ja som hneď podpichla, že práve tam, kde sú "najlepšie" platy :D No uvidíme aký to bude mať úspech :)

      Odstrániť
  14. to mě mrzí, že zrovna nedávno jsem si objednala gel lak a všechno příslušenství k tomu od Star Nails :/ možná si ale zajdu pro odstraňovač gelu a nějakou barvičku :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky