Potešeníčko od dm drogerie


Je to skvelý pocit, keď viete, že to čo robíte sa ľuďom naozaj páči a dokážu to oceniť :) Dnes mi prišiel nádherný darčekový balíček od dm drogérie, ktorý dostalo iba TOP 5 blogeriek, ktoré s drogériou spolupracujú :) Dopredu som bola o tomto balíčku informovaná, ale s otáznikom na konci, či aj ja budem patriť do tej TOP 5-ky :) Bola som naozaj nedočkavá a zvedavá..a dnes som sa konečne dočkala! Je naozaj skvelé vedieť, že sa im moje články, fotky a recenzie páčia a sú s nimi spokojní :) Balíček je plný skvelých vecičiek, ktoré naozaj využijem a určite na niektoré produkty spravím aj recenzie. Veľmi som bola zvedavá na balzam na pery v malej plechovke s pomarančovou vôňou, ktorý som musela ihneď vyskúšať, a už teraz môžem napísať, že ho úplne zbožňujem! Tá vôňa je proste na zjedenie! A ak sa bude predávať aj v iných vôňach, pôjdem si ich všetky nakúpiť! :D Viac vám o ňom napíšem v samotnej recenzii :) Dúfam, že aj vám dnes niečo spríjemnilo deň, keďže tieto pondelky nie sú až tak veľmi príjemné :)


Komentáre

  1. Gratulujem k TOP 5. Takže už ostáva len zistiť, ktoré ďalšie tri blogerky patria medzi TOP. Zatiaľ viem o tebe a Petronele. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem, určite patríš do tejto TOPky právom ;)

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super.......niekto sa má.....gratulujem....:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulujeem Mia! Ale to nie je žiadne prekvapenie, že si vybrali práve teba, lebo tvoje články vždy krásne spracuješ a dávaš si na tom záležať, čo je aj vidieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to je vážně skvělý balíček, věřím, že jsi musela mít obrovskou radost :)! Už se těším na recenze.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zaslúžiš si to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj ja som dostala tento krásny balik a velmi ma potešil :) Je to naozaj milé a vždy ma to tak zahreje pri srdci, že ma niekto sleduje a páči sa mu moj blog :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úplne s nimi súhlasím podľa mňa si úplne najlepšia blogerka! <3 všetky prípevky mi vždy vyčaria úsmev a vždy ma riadne potiešia či už ide o kozmetiku alebo sú to len rôzne obrázky či fotky. Na blog chodím pravidelne každý deň aj dva krát :D Prajem ti aby sa ti aj naďalej takto darilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ďakujem kočky ♥ :* Aj vďaka vám blog stále fičí ;) :*

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Gratuluju k top 5! To je super a balíček Ti poslali moc krásný, samé pěkné věci :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vůbec se nedivím že jsi jedna z těch TOP :) Balzám vypadá moc lákavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Gratulujem Mia :). Si fakt TOP! Už teraz sa teším na tú fúru recenzií ale zároveň sa bojím o svoju peňaženku. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Páni to je úžasné! :) Jen tak dál!

    ______________________________
    http://deny-garnet.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Na tebe to sedí! :))) jsi top :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Gratulujem! A musím súhlasiť, Tvoje články sú vždy perfektné ! :) super úprava, super fotky, všetko :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Gratuluji..miluju tvé články :)

    http://keepingupwithfashionandcosmetics.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Gratuluji, věřím, že balíček potěšil :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/omamena-fifty-shades.html

    OdpovedaťOdstrániť
  18. vau tie produkty vypadajú super :) Závidím, každého by taký balíček potešil :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky