Nuxe Nirvanesque očný krém


Kvalitný očný krém by mala vlastniť každá dáma..a teda hlavne dámy s vekom 25+. Bohužiaľ, už do tejto vekovej kategórie od tohto roku patrím aj ja, preto by som mala tejto časti tváre venovať väčšiu pozornosť. Samozrejme, vrásky nie sú ešte veľmi viditeľné, to príde o niečo neskôr..A preto ma veľmi potešil krém na testovanie od stránky www.lekarenkrasa.sk, ktorá mi spolu s krémom po opaľovaní od Vichy (recenzia TU) poslala aj tento skvelý krémik na oči zn. Nuxe


Nuxe je kvalitná francúzska telová a pleťová kozmetika, ktorá nie je ešte u nás veľmi známa, no v iných krajinách je veľmi obľúbená. Očný krém z rady Nirvanesque je vyhladzujúci krém proti prvým mimickým vráskam a ak si za PC po celý deň namáhate oči tak ako ja, tento krémik ich perfektne schladí a uvoľní. Taktiež krásne rozjasňuje a potláča kruhy pod očami. Obsahuje koreň pivonky a ibišteka, semená modrého lotusu, vlčí mak a prírodný kofeín. Očné okolie zanecháva naozaj veľmi jemné a vyhladené.

Z očných krémov, ktoré som doteraz používala, mi príde zatiaľ najlepší. Používam ho necelé dva mesiace a určite si zaobstarám aj ďalší :) Rýchlo sa vstrebe do pokožky, takže si ho v kľude môžete naniesť aj ráno, keď sa ponáhľate do práce a následne na neho naniesť korektor. Nemá takú tú klasickú bielu krémovú konzistenciu, ale skôr takú redšiu s nude odtieňom a má aj veľmi príjemnú vôňu. Ak si ho nanesiete na ruku a porovnáte nakrémovanú a nenakrémovanú časť, hneď zistíte, ktorá časť je nakrémovaná, pretože zanechá pokožku krásne vyhladenú a jemnú.

Hodnotím ho veľmi pozitívne a určite nezostanem len pri testovaní, ale aj pri dlhodobom používaní :) Krémik momentálne na stránke www.lekarenkrasa.sk nie je dostupný, ale od pondelka by mal znovu pribudnúť za nižšiu cenu, ako na ostatných stránkach :) A určite pozrite aj fb stránku lekarenkrása, na ktorej sa dozviete najnovšie zľavy a skvelé akcie na produkty :) Cena za 15ml sa pohybuje okolo 17-19 eur. Aký je váš naj očný krém? Už ste sa stretli s touto značkou? :)



Komentáre

  1. Já jsem zatím bohužel žádný skvělý oční krém nenašla. Měla jsem jich jen pár a všechny byly víceméně průměrné, tak stále hledám :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten kytičkový prstýnek se mi líbí :). Myslím, že o značce slyším poprvé, líbí se mi ta konzistence. Já zatím ještě oční krém nepoužívám
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já oční krém mám od Himalay :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tuhle značku popravdě vůbec neznám, ale poslední dobou o ní hodně blogerek mluví, tak to asi nebude jen tak :) oční krém používám od Ryoru.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky