Gabriella Salvete Fawles Skin Vyhodnotenie

Krásny večer prajem!

Takto pred týždňom som písala recenziu na makeup od GS Fawles Skin, na ktorý som rovno spravila aj takú menšiu súťaž. Výhercov som mala vyžrebovať už včera, ale kedže bol sviatok, bola som úplne pomýlená a zabudla som, že je pondelok..stále som mala totižto nedeľu :D Zámerne som do názvu článku nedala slovo ,,Giveaway", pretože som chcela, aby sa zapojili naozaj len tie čitateľky, ktoré moje príspevky pravidelne sledujú a komentujú :) No a tentokrát mala šťastie Patrícia, ktorá dostane odtieň 02 Beige a Terezka, ktorá dostane odtieň 03 Nutty. Kočkám srdečne gratulujem a ostatné nezúfajte..určite bude ešte vianočná giveaway ;)

A ešte raz samozrejme ďakujem aj zn. GS za sponzorované produkty!


Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky