Keď párty začína už na ceste...Ummet Ozcan ♥


Krásnu sobotu prajem!

Ako ju budete tráviť tentokrát? My sa práve chystáme ku kamarátke na oslavu menín a pôjdeme mrknúť aj na vianočné trhy :) Takto o týždeň sa budem pomaly chystať do Bruselu! A čo tam? Nie, nebojte sa, nejdem robiť poriadky do parlamentu, aj keď by bolo asi treba :D Ideme tam na jednu noc popozerať vianočné trhy a tak :) Vyčíhali sme skvelú cenu za letenku aj ubytko, tak prečo si len tak nezaletieť :D Boli ste v Bruseli? Ak hej, kľudne mi napíšte svoje tipy čo tam popozerať a tak :)

Dnes tu pre vás nemám žiadny kozmetický článok ani receziu. Slnečné podmienky na fotenie sú opäť mizerné, takže som to opäť vzdala, ale asi sa budem musieť opäť skamarátiť s bleskom, lebo mám taký pocit, že slnko ešte dlhú dobu neuvidím a potom by som nemala čo pridávať na blog :( 

Minulý víkend sme boli opäť na jednej skvelej akcii v Banskej Bystrici v Ministry of Fun na Ummetovi Ozcanovi..Na Ummetovi som bola tento rok už tretíkrát a opäť nesklamal..naložil ako pán s veľkým P a všetci sme sa neskutočne bavili a zatrsali si :) Je skvelé, že existuje niečo ako Partybus, pretože párty začína už priamo na ceste a nemusíte si lámať hlavu s tým, že kto bude vodič..rozhodne odporúčam aspoň raz v živote vyskúšať! :) Chystáte sa dnes na nejakú párty? :)

 Tričko, sukňa - New Yorker, klobúk - H&M

Komentáre

  1. super fotky ! :) ja som v bruseli bola a určite nevynechaj atomium to je model železa len 165 krát zväčšený a je odtiaľ prekrásny výhľad .. takktiež si nenechaj újsť námestie grand sablon je tam krásna katedrála :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzeráš super! :))
    Fashion Passion by Erika - Pozývam aj na práve prebiehajúcu GA o mnoho produktov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahojky,tak ja ziju v Belgii ne teda primo v Bruselu ale uz jsem tam na vanocnich trzich byla a je pekny ale trochu jiny nez treba v Nemecku,uz je to takovy francouzsky inspirovany a treba na stancich z obcerstvenim prodavaji vareny musle,ustrice,sampansky,kastany a tak:-) myslim,ze sis vybrala dobre a urcite si to uzijete,ja mam rada i Antwerp,no na obou trzich se da i bruslit takze je to super:-).

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky