TOP 5: Skin Care



Zima si dnes očividne odskočila niekam na café a vonku bolo teplo ako na jar. Len škoda, že to pokazil ten silný vietor...takže som celý deň aj tak len preležala pred TV (nech žije HBO bez reklám :D). Ale nakoniec som do seba hodila kávu, premohla sa, postavila sa zo skvelého pohodlného gauča a nafotila pre vás pár skvelých telových produktov, ktoré by bolo škoda nezrecenzovať :)

V zime sa samozrejme staráme o svoju pokožku oveľa dôkladnejšie a častejšie ako v lete, pretože ju treba oveľa viacej hydratovať. Moja pokožka v zime dosť trpí, svrbí ma a furt sa škriabem, keď nie je poriadne nakrémovaná (na vine sú určite aj tie chlpaté pichľavé svetre :D). Treba sa hlavne vyhýbať dlhým horúcim kúpeľom a častému sprchovaniu sa s horúcou vodou, pretože oslabuje jednak pokožku, ale aj imunitu.



Sprchový spevňujúci protistresový gél Siberica

O značke Siberica ste mnohé ešte určite nepočuli, tak vám ju najprv trošku predstavím...

,,Sprchové gély Natura Siberica obsahujú vysoké percento výťažkov z divoko rastúcich sibírskych bylín, ktoré odolávajú extrémne nízkym teplotám – 50 ⁰C a prudkému vetru, v dosledku čoho majú v sebe koncentrované vitamíny a minerály, a tie majú veľmi priaznivý vplyv na pokožku.

Dnes je Natura Siberica jediná spoločnosť na svete, ktorá používa oleje zo sibírskej borovice ako jedinečný základ pre sprchové gély na zachovanie prirodzenej krásy a zdravia Vašej pokožky.

Olej zo Sibírskej borovice je jedinečnou zložkou sprchového gélu a získava sa z oleja sibírskej borovice. Tento olej obsahuje niekoľkokrát viac vitamínu E ako olivový olej a je bohatý na vitamín F. Vďaka týmto vlastnostiam pokožku krásne a efektívne upokojuje a hydratuje."

Tento sprchový gél je úplne iný, ako tie ostatné drogériové. Neprekvitá silnou aromatickou vôňou, ale jemnou vôňou kvetov a jahôd, ktoré zmierňujú napätie a pomáhajú zmierniť stres. Tento sprchový gél obsahuje prírodné bylinky ako kosatec sibírsky, levanduľový olej, pliník lesný, verbenu, šalviový olej, mandle, patriniu sibírsku a medovku, ktorá je známa svojimi ukľudňujúcimi účinkami hlavne v čaji. Pokožka zostane po sprchovaní jemná, no vôňa sa dlho neudrží, čo mne osobne veľmi nevadí, pretože hneď po sprchovaní použijem voňavý krém. Samotný vzhľad obalu pôsobí veľmi luxusne a kombinácia striebornej so šedou sa mi veľmi páči. Taktiež sa mi veľmi páči praktický pumpičkový aplikátor. 



Objem 400 ml
Cena 4,30 €




Vyživujúce olejové telové mlieko Garnier Oil Beauty

Telový krém je naozaj v tomto ročnom období nevyhnutnosťou a určite by sa mal vo vašej kúpeľni nachádzať aspoň jeden. Tento je výnimočný v tom, že obsahuje okrem krému aj oleje: arganový, makadamiový, mandľový a olej z ruže, ktoré vyživujú a hydratujú pokožku. Krém má neskutočne krásnu vôňu!!! Ak zbožňujete voňavé veci, tak tento rozhodne musíte mať! Ihneď sa vstrebe do pokožky, je veľmi jemný, nelepí a dobre sa rozotiera. Pokožka po jeho použití zostane krásne jemná, vyživená a rozjasnená. Jeho tvar je tiež veľmi zaujímavý. Je v tvare olejovej kvapky a dá sa cez neho vidieť zostatok krému.  Zatiaľ najlepší telový krém, aký som kedy mala.



Objem 400 ml
Cena 4-5€



 Jemný čistiaci peeling Nuxe Gelee Exfoliante Douce

Tento čistiaci peeling šetrne odstraňuje nečistoty a make-up z pleti. Na fotke môžete vidieť, že obsahuje naozaj veľmi veľa lupienok ruží, ktoré pleť dôkladne čistia a odstraňujú odumreté kožné bunky. Posilňuje pleť a dodáva jej svieži a zdravý tón. Jemná textúra sa ľahko nanáša a zanecháva pleť jemnú a žiarivú. Ak sa bojíte používať peelingy hlavne kvôli tomu, že vám pleť podráždia, u tohto sa toho báť vôbec nemusíte. Je veľmi šetrný a jemný k pokožke. Nuxe je výborná a kvalitná francúzska značka, o ktorej budete na mojom blogu ešte určite čítať! :) Produkty mi zasiela stránka http://lekarenkrasa.sk/, ktorej veľmi pekne ďakujem, inak by som sa o tejto značke asi tak skoro nedozvedela :) Taktiež som odskúšala vzorky krémov na tvár, ktoré boli tiež skvelé! Rozhodne vám túto značku vrelo odporúčam! 



Objem 75 ml
Cena 13 €



Luxusná obnovovacia zlupovacia pleťová maska Avon

Táto luxusne vyzerajúca maska na tvár obsahuje výťažky z čierneho kaviáru, ktoré pleť obnovujú a upokojujú. Maska dokonca obsahuje zlaté čiastočky, ktoré môžete vidieť na fotke. Je dosť lepkavá, takže ju treba čo najrýchlejšie naniesť na pleť. Maska sa nechá pôsobiť 20 minút, perfektne stuhne a veľmi ľahko ju potom zlúpnete, takže sa s ňou nemusíte pol hodinu babrať. Pleť po jej použití zostane jemná a rozžiarená. 



Objem 75 ml
Cena 7,50 alebo v akcii za 2,90 €


Antiperspirant Dove pure

Už som vyskúšala rôzne antiperspiranty od rôznych značiek, no stále som hľadala ten pravý..a konečne som ho našla! Tento od Dove neobsahuje žiadne parabény, alkohol, farbivá ani vône. Je to naozaj zvláštne, ale on naozaj nijako nevonia! :D Mne to len vyhovuje, pretože neznášam prevoňané antiperspiranty. A vôbec sa nemusíte báť toho, že by bol z vás tým pádom cítiť pot, pretože vás perfektne ochráni po celých 48 hodín. Je vhodný aj po holení, kedy je pokožka citlivejšia než obyčajne, pretože antiperspirant Dove totiž po holení nepáli, keďže neobsahuje alkohol. Vďaka hydratačnému krému dodáva väčší pocit sebaistoty a ženskosti. Mám ho dokonca aj v guľôčkovom prevedení a ten je tiež skvelý. 


Objem 150 ml
Cena cca 2€



Zbožňujem týchto 5 výrobkov a vrelo vám ich odporúčam! Všetky sú naozaj skvelé!
Máte z toho už niečo odskúšané? :)

Komentáre

  1. Z týchto produktov som doposiaľ nemala ani jeden, no všeobecne pleťové masky z Avonu mám veľmi rada. Práve teraz je mojou najobľúbenejšou sivá pleťová maska s minerálmi z Mŕtveho mora. Pleť po nej ostáva nádherne jemná. Mimochodom tú sviečku, ktorú máš na fotkách mám v mojom aktuálnom IKEA wishliste :-D http://sueandcolours.blogspot.sk/2015/01/ikea-wishlist-alebo-ake-to-je-ked-ma.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež ich mám veľmi rada, táto je už moja piata z rady planet spa..aj tú sivú z Mŕtveho mora som mala a bola tiež super :) Najviac sa mi páčila fialová - lotosová, ktorá neskutočne vonia! :)

      Odstrániť
  2. Naturu Sibericu zbožňujem! Mám od nej tri výrobky a všetky boli skvelé, ale sprcháč som ešte neskúšala. Určite to musím napraviť.
    Kedysi som si objednávala výrobky aj od Avonu, ale v poslednej dobe objednávam úplne iné značky. Snáď už ani neviem, čo majú v ponuke, musím to omrknúť :-(

    Ak by ťa zaujímala nejaká recenzia na výrobky od Natury, tak mám u seba na blogu: http://papi-lapi.blogspot.sk/2014/10/skusam-prve-stretnutie-s-natura-siberica.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip..určite si recenziu pozriem ;) V Avone sem-tam pribudnú nejaké skvelé novinky..dosť sa v poslednej dobe zlepšili :))

      Odstrániť
  3. Ještě jsem nezkoušela všechny jen ten Dove a s ním jsem mega spokojená. :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Po tej pleťovej maske dlho túžim a asi si ju aj kúpum:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To olejové telové mlieko od Garnier vyzerá super :)

    Natália

    OdpovedaťOdstrániť
  6. O značke Siberica som ešte nepočula, musím vyskúšať :) a Dove je super ♥ 100%-ná spokojnosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nuxe je značka, která mě aktuálně hodně zajímá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Z týchto tvojich nemám odskúšaný žiadny. Ale ten Garnier ma zaujal, už viackrát som po ňom v drogérke pozerala,, no ešte ho nekupila. Musím skusiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak na úvod, krásné fotky!
    Jinak, všechno to vypadá skvěle. Určitě bych ráda vyzkoušela to tělové mléko, ale mám jich doma až až :D Podobný (nebo to byl ten samý?) deodorant od Dove jsem měla také a byl vážně skvělý, hlavně protože nedráždil pokožku, dokonce snad i trochu hydratoval. A ten sprcháč má vážně pěkné balení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ani jeden jsem nevyzkoušela, ale od Dove mám podobný, ten na všechny barvy oblečení a je skvělý :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dove deodoranty zbožňujem. Aj v škole na labákoch sme testovali ich výrobky a zo všetkých produktov Dove malo pH najbližšie k pH ľudskej pokožky, takže je pre ňu najprirodzenejší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej? Tak to by aj mňa bavilo testovať :D Musíš mať skvelý prehľad v kozmetike :)

      Odstrániť
  12. Zrovna mám teď taky antiperspirant od Dove a voní krásně :) Mléko od Garnieru bych vyzkoušela ráda
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nic z toho jsem nezkoušela, ale láká mě Nuxe, antistresový sprchový gel a o tělové mléko od Garnier a i maska od Avonu :)

    Spotřebováno - Prosinec 2014

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky