Líčenie na ples | Angelika

Krásny začiatok týždňa prajem! Cez víkend bolo na blogu trochu mŕtvo, a to z toho dôvodu, že som ho mala naozaj dosť nabitý..v piatok som mala hneď po práci jedno líčenie a v sobotu ďalšie dve :D No na fotkách sa mi podarilo zvečniť len líčenie s Angelikou, ktorá si priniesla so sebou zrkadlovku, takže sme fotili jedna radosť :) Angelika mala kúpené nádherné fialové (odtieň baklažánu) šaty, takže som sa snažila k tomu prispôsobiť aj očné tiene. Do vonkajšieho kútika som použila krásnu fialovú farbu od BH Cosmetics  z paletky Special Occasion, na stred viečka zlatý trblietavý odtieň z paletky Too Faced - Natural Eye, odtieň Honey Pot a do vnútorného kútika odtieň Silk Teddy, taktiež z paletky od Too Faced. Na rozblendenie som použila ružový odtieň od Zoevy - Smokey, odtieň Dust&Memories. S gélovou očnou linkou Maybelline som vytvorila len veľmi decentnú linku pre optické zahustenie mihalníc a aplikovala umelé mihalnice z dm drogerie - s.he. Na pleť som naniesla ako podklad Nude Magique - Blur cream a na neho Angelikin obľúbený neviditeľný make-up s krycím efektom a OF15 Ideal Flawless od Avonu, ktorý je naozaj perfektný! Krásne rozjasní pleť, no zároveň ju aj perfektne kryje! Ten určite pribudne aj do mojej zbierky :) Tvár som potom pekne vykontúrovala s mojou veľmi obľúbenou paletkou korektorov od BH Cosmetics, na lícne kosti, nos a spánky som naniesla bronzer od Pupy, na líča lícenku od BH Cosmetics z paletky Special Occasion a lícne kosti, nos, bradu, pery a čelo som rozžiarila s rozjasňovačom od zn. Famous - Rihanna Shimmer. Celý makeup som nakoniec zafixovala s fixačným sprejom od Avonu, vďaka ktorému vám makeup vydrží naozaj ešte aj nasledujúci deň :D Čo poviete na líčenie? :) Podľa mňa kombinácia zlatej a fialovej patrí medzi tie najkrajšie :)


Komentáre

  1. krásne líčenie. :) si veľmi šikovná!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau, krásna kombinácia a veľmi sa mi páči ako je líčenie zladené so šatami :)
    Katka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné líčenie aj celková vizáž!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Si šikovná! A Angelika má krásnu a zaujímavú tvár aj bez makeupu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné líčení, Angelice přímo sedí a ten účes je mimochodem taky bomba.;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné, ty oči jsou opravdu úchvatné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jéééj zase známa tvár zo strednej :) sekne jej to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale, vážne? :-) a ďakujem!

      Odstrániť
    2. hej hej :) tiskárka, si ťa pamätám z chodieb :)

      Odstrániť
  8. Tak to je dokonalé líčení a slečna je moc krásná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wau, krásne líčenie a slečne to veľmi pristane a moc pekne si to zladila so šatami;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Velmi krasne liceni.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To je překrásné líčení, slečně to sluší! :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásna slečna, ktorá veľa make-upu nepotrebuje, pretože má dokonalú pleť a nádherné oči. Zvolila si dokonalý make-up, určite na plese žiarila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásne! A to dievčatko má vlasy zo zlata? Vyzerajú tak... :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky