10. februára 2015

Sunset in Venice

Ahojte! Hlásim, že som prišla z Benátok zdravá a živá, aj keď s menšími stratami, ale o tom potom..Keďže mám toho tento týždeň veľa a nestíham naraz porobiť všetky fotky, rozhodla som sa, že dnes sa s vami podelím o nádherný západ slnka ♥ Ja milujem západy a východy slnka, a keď je ešte k tomu pri mori, je to pre mňa jeden z najkrajších okamihov v živote..príroda ma nikdy neprestane fascinovať..Západ slnka som fotila cestou z ostrova Burano, o ktorom bude tiež článok a fotky..enjoy :)

17 komentárov:

  1. Nádherné fotky :) Dúfam, že sa mi tam raz podarí ísť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kéž bych tam těd' moha být :))
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dokonalosť. Moja najobľúbenejšia časť dňa. O to viac, keď som pri mori ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Ňo jo..zabudla som to dať do úvodzoviek :-D :-D

      Odstrániť
  5. Som rada že si sa nám vrátila živá a zdravá, dáfam že si si to tam užila :)
    Nádherné fotky, milujem západ slnka, dúfam že sa mi raz podarí ho prežiť pri mori ♥

    Fairytale Tea♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krasne fotky!
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Och..toľko ♥ v komentároch :)
    Ďakujem kočky ♥ :*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Fúha tak to sú teda veľmi pekné fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jej tak tento rok vyšlo krásne počasie! Fotky sú čarovné <3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wau!!! Krása, a vidieť to na živo musí byť dokonalosť :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentáre! :)