Dinner in Kempinski | Katy Perry Concert | Backstage


Krásny večer prajem! Určite ste už nedočkavé na fotky a videá z koncertu Katy Perry!☺Článok som chcela spraviť už včera, ale robila som video, ktoré nakoniec má 30 minút, takže mi celú noc načítavalo na youtube. Celý večer bol úplne dokonalý! Ako prvé na nás čakala skvelá štvrochodová večera v hoteli Kempinski s ďalšími maďarskými blogerkami a novinárkami. Potom sme nastúpili do mikrobusu, s ktorým nás zobrali priamo pred štadión, kde sa odohrával samotný koncert. Trošku tam bol chaos a nevedeli sme nájsť vchod do backstage, takže sme najprv pol hodku blúdili po štadióne, ale nakoniec všetko dobre dopadlo a do backstage sme sa nakoniec dostali :) Zobrali nás do miestnosti, kde mala Katy nachystané všetky kostýmy na večer! Bolo až neuveriteľné vidieť všetky tie kostýmy pokope a dotknúť sa ich (pšššt ☺)!♥ Taktiež som bola úplne hotová z toho koňa, ktorý používa na show k pesničke Dark Horse! Tú scénu milujem asi úplne najviac z celého koncertu ♥ Tiež sme mali možnosť ísť pod stage, kde mala Katy nachystané parochne, prezliekáreň a zrkadlo so šminkami, no to sme mali zakázané natáčať, takže to na videu ani na fotkách bohužiaľ neuvidíte..to všetko zostane len v mojich spomienkach ☺ Tá slečna, ktorá nám robila sprievod, nám prezradila skoro všetko o tom, ako prebieha v backstage celý koncert. Katy má vraj iba 30 sekúnd na prezliekanie medzi pesničkami a robí to tak, že sa chytí za takú tyč (ktorej som sa chytila aj jaaa.waaa ☺) s obidvoma rukami a asistenti ju zatiaľ celú vyzlečú a prezlečú. Katy kostýmy striedala naozaj skoro po každej pesničke, takže klobúk dole! Koncert sme si vychutnávali zo sedadiel, čo bolo naozaj super, pretože sme sa nemuseli tlačiť v tom šialenom dave, ale ja mám radšej to tlačenie, pretože ja si všetky koncerty a schow vychutnávam najradšej práve z prvej rady. Od Katy sme boli naozaj ďaaleko, takže som ju zblízka videla len na obrazovke. Jej predskokanka Charlie hrala neskutočne dobre! Toľko energie z nej išlo, že wow! ☺ Na ňu som sa tiež veľmi tešila, ešte predtým ako som dostala od spoločnosti Coty lístok. Ten som si chcela kúpiť hneď, ako som sa dozvedela, že ona bude predskokanka, takže email od Coty mi prišiel ako na zavolanie ☺

Spoločnosť mi robili ďalšie dve skvelé slovenské blogerky: Ivka zo sweetladylollipop a Frederika z bloomingflowers-ika, ktoré mi majú ešte poslať nejaké fotky, tak ich sem určite ešte doplním :) Obe kočky boli úplne super a perfektne sme sa zabavili, zaspievali a zatancovali si, aj keď len na sedačkách :D Dúfam, že nás ešte nejaký event spojí dokopy :)

A čo sa týka samotného koncertu Katy..uf..neviem kde mám začať! To bolo niečo neskutočné! Kto to nezažil, nepochopí! Tá show, všetky kostýmy čo mala na sebe a tie farby, a atrakcie! Veď uvidíte vo videu ☺ To sa slovami nadá ani opísať! A najviac sa mi páčila jej ľudskosť k fanúšikom.. Len som tíško som závidela ☺ Škoda, že my - slovenské blogerky sme nemali tiež možnosť, ako tie české sa s ňou odfotiť. Dokopy nás bolo 6 blogeriek + novinárky, takže by sa asi nedoplatili :D Úplne to chápem, len to človeka strašne mrzí, keď vidí, že inde tú možnosť mali..Z koncertu som si odniesla len tie najkrajšie spomienky a zážitky, takže spoločnosti Coty ďakujem za lístok aj za backstage ♥ Vidieť a dotknúť sa jej kostýmov, to predsa nezažije každí ☺Koncert ma uchvátil až tak, že keby sa teraz dozviem, že bude mať ďalší koncert, neváhala by som a kúpila si lístok! Kto nebol môže naozaj banovať..bol to neskutočný zážitok ♥ Užite si video ;)




Komentáre

  1. Ahoj, mňa by zaujímalo, že na základe čoho ťa spoločnosť Coty vybrala . Boli na to nejaké podmienky ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja s nimi spolupracujem už asi dva roky, tak možno preto ;)

      Odstrániť
  2. wau! to muselo byť parádne. videla som fotky z jej koncertu aj videá a bola úžasná. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Perfektné fotky a video! :)) Uplne zavidim !!! :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky, musel to byť úžasný zážitok!!♥
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Věřím, že to byl skvělý zážitek :-) A ta večeře musela být výborná.
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Achhh už len z tých viet mi naskakujú zimomriavky!! Musel to byť nezabudnuteľný zážitok! Ďakujeme za prepašovanie do zákulisia a vcucnutie do deja aspoň prostredníctvom videjka ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám ešte teraz, keď si na to spomeniem, zimomriavky :) Neskutočný zážitok! Hneď by som si ho zopakovala :D

      Odstrániť
  7. Tak toto už hej :) Moc krásne fotky a užila som si to aspoň prostredníctovm skvelého videa :) ♥

    Fairytale Tea♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wau, paráda. Nie je to speváčka, ktorú by som počúvala bežne, no na takú showku by som sa pokojne šla pozrieť :)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky