Miss Sporty Novinky | Laky |


 Ahojte!
Miss Sporty prichádza na trh s novými šťavnatými novinkami, ktoré sú svojou farebnosťou na jar a leto úplne ideálne. No na svoje si prídu aj milovníčky jemných farieb ☺ Krásna neónová farba z rady Clubbing Color, odtieň 070 a krásna glitrová zelená z rady Candy Shine - Glitter Efect, odtieň 001 tvoria veľmi krásnu, šťavnatú kombináciu s ktorou zaujmete na každom kroku! No a ďalšou krásnou kombináciou je jemný pastelový odtieň 015 a glitrový lak 003. Laky z rady Cubbing Color majú krásnu sýtu farbu, takže stačí naniesť jednu vrstvu, no ideálne sú tie dve. No dajte pozor, aby ste ich nenanášali hneď za sebou, pretože sa vám vytvoria bublinky. Laky sú síce rýchloschnúce, ale najlepšie je jednu vrstvu naniesť v jeden deň a tú druhú na nasledujúci. Predídete tak bublinkám aj otlačkom. Lak mi nepoškodený vydržal asi tri dni, potom sa mi z ukazováku už začal na okrajoch odlupovať. No a glitrové laky Candy Shine sú proste mega krásne!!! Ten ružovo zlatý proste musíte mať vo svojej zbierke! Jedine čo mi na ňom vadí sú tie čierne glitre, tie tam naozaj už nemuseli byť, ale dajú sa odstrániť. Odlakovanie je samozrejme pohroma :D ako u každom takom laku, ale odlakujete ho jednoducho ,,alobalovou metódou" ☺

Ktorá kombinácia sa vám páči viacej? ☺
Krásny zvyšok dňa a začiatok víkendu ;)!

Komentáre

  1. Mám ten efektový zlatý a je úžasný. Už jsem ho lakovala několikrát a stále se ho nemůžu nabažit.Vypadá krásně.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jee diky za tip na tyto laky o vikendu kouknu.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie posledné dva sú úžasné :O ♥

    www.lindatayllor.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten nude so zlatým sú krásne! asi pôjdem do drogérie najbližšie :D
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Laky vyzerajú skvelo. Asi sa po nich v drogérke poobzerám. :)
    Pozývam na Jarnú Giveaway o produkty Yves Rocher, práve teraz na blogu! :)
    JarnáGiveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mam ten zeleny a ten sa mi vobec tak nepaci ako ten zlaty trblietavy..uz so ho videla viac krat a vzdy ma oslovil..asi na nim pouvazujem :-) mas nadherne nechtiky...

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  7. laky vypadají krásně, ale ty bublinky by mě vytáčely a většinou chci zvládnout jednu vrstvu a čau... dvě už mě nebaví :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pri jednej vrstve sa nerobili..spravili sa mi hlavne pri tej neónovej farbe a to preto, že som si dala hneď po sebe dve vrstvy..u tej pastelovej som si dala každý deň jednu vrstvu a skoro žiadne bublinky sa mi nespravili..ale tak, sú to laky za 2€, takže nemôžem zase čakať kvalitu ako napr. u Sally Hansen :)

      Odstrániť
  8. nejenže máš nádherné nehty ale zase obdivuju fotky.. dokonalost!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš moc hezké nehty! Laky od MS vypadají moc hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nejvíc se mi líbí světlá kombinace. Laky Miss Sporty, ač jsou levné a jsou to prostě Miss Sporty, tak bych řekla, že jsou dost dobré. Resp. nevidím je o nic horší než kterékoliv jiné laky z drogerky (které jsem vyzkoušela) :)
    My Make-up Store - GA

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Miss sporty laky mám veľmi rada ♥ a krásne kombinácie mimochodom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Laky Miss Sporty jsou super, jinak se mi moc líbí ta druhá kombinace. Nude lak a zlaté třpytky, působí to krásně čistě, vznešeně a luxusně :)

    Make-up speciál 2.část + Giveaway!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Všetky kombinácie sú top a žiarivé:) ..máš moc krásne nechty:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Druhý nehtíky vypadají naprosto božsky, ale i ty první se mi líbí :) Od MS mám doma dost laků

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nádherné laky! Druhá kombinácia lakov sa mi neskutočne páči :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky