Rexona Invisible Black + White |Review|


Ahojte!
Už ste počuli o novinke od Rexona - Invisible Black + White? Tento nový rad dámskych a pánskych antiperspirantov predstavuje doteraz najúčinnejší produkt od tejto značky. Pomáha ochraňovať pred žltými škvrnami na bielom a bielymi stopami na čiernom oblečení. Samozrejmosťou je tiež 48 hodinová ochrana pred potením. Tieto antiperspiranty si môžete zaobstarať buď v podobe spreja alebo tuhého antiperspirantu no a v dámskom rade tiež guľôčkovú variantu. Oba spreje, ktoré sme dostali ja a môj priateľ na testovanie voňajú veľmi pekne. Parfumované antiperspiranty veľmi neobľubujem, najradšej mám tie bez parfumácie, ale pri tomto mi to vôbec neprekáža, pretože vôňa je veľmi svieža, takže si celý deň pripadám ako keby som práve vyliezla zo sprchy :) Na čiernom oblečení naozaj nezanecháva biely stopy a na bielom zase nevytvára žlté škvrny. Takže za mňa má tento antiperspirant určite palec hore :) Odporúčaná cena je 2,79€.


Rexona taktiež robila prieskum zameraný na preferované farebné kombinácie oblečenia, z ktorého vyplynulo, že Slováci sú ,,čierno-biely národ". Najčastejšou farbou v našich šatníkoch je čierna (53,6%) a na treťom mieste je biela (25,5%). Slováci si radi vyberajú obidve tieto farby aj napriek tomu, že uvedené farby nie sú ideálne pokiaľ ide o viditeľnosť škvŕn spôsobenými potom či antiperspirantami. Druhou najobľúbenejšou farbou sa podľa prieskumu Rexona umiestnila modrá farba (46,1%). Tak schválne, aká je tá vaša? :)



Aký je váš najobľúbenejší antiperspirant v spreji? Skúsili ste už túto novinku? Inak akurát to isté uviedla na trh aj značka Nivea..tú ste už skúsili? Teším sa na vaše názory :)

Komentáre

  1. Obaly se povedly.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ja som teda podľa prieskumu "echt" Slovák :)) Čierna v šatníku mi prevláda úplne najviac. V poslednom čase sa snažím vyberať si farebnejšie kúsky, ale veľakrát nakoniec aj tak zas skončím pri tej čiernej :D
    Tieto deodoranty som zachytila pri značke Nivea, zatiaľ nemám skúsenosti, no ak by naozaj spĺňali čo sľubujú, tak je to dobrá vecička :)

    Katka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež v mojom šatníku prevláda hlavne čierna a biela :D Ale tiež sa snažím v poslednej dobe dodať šatníku viacej farieb..hlavne po Katy Perry koncerte, kde ich bolo neúrekom..strašne sa mi to zapáčilo :)) Tieto od Rexony určite spĺňajú všetko čo sľubujú :))

      Odstrániť
  3. tenhle konkretne neznam ale jinak vetsinou pouzivam taky Rexonu :)

    Soutez o prednabitou kartu do HM za 1 000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky