Unconditionally Katy Perry |Makeup Inspiration|


Ahojte!
Keď mi prišila v zásielke novinka od Astoru - Lipcolor Butter Matte, odtieň 026 Royal Diva hneď som si spomenula na krásny videoklip od Katy Perry Unconditionally, v ktorom má podobný odtieň na perách aj ona a napadlo ma, že rovno spravím aj také líčenie sem na blog, tak dúfam, že sa vám bude páčiť ☺

Na líčenie očí som použila nové 3D očné tiene od Astoru EyeArtist ColorWaves, ktoré obsahujú čisté pigmenty pre intenzívnu a skutočnú farbu. Tieto tiene majú veľmi jemnú a krémovú textúru, takže sa s nimi veľmi dobre pracuje a blenduje. Tak ako väčšina produktov od Astoru, aj tieto tiene sú dlhotrvajúce, takže vám vydržia na viečkach celučičký deň. Majú veľmi dobrú pigmentáciu, takže pre rovnomernú aplikáciu stačí jeden ťah prstom. Sú oftalmologicky testované a vhodné pre nositeľky kontaktných šošoviek a pre citlivé oči. 

POSTUP:


  1. Ako prvé som samozrejme pre zintenzívnenie a výdrž tieňov naniesla podklad pod očné tiene, na ktorý som následne naniesla na celé horné viečko bronzový očný tieň 120 Precious Bronze, ktorý som rozotrela s čistým štetcom do stratena,
  2. Len na stred horného viečka som naniesla odtieň 830 Warm Taupe,
  3. Na miesto očnej linky som naniesla od vnútorného kútika až po vonkajší matný čierny tieň z paletky Smoky od Zoevy, ktorý som naniesla len jemne aj do ohybu oka,
  4. Tento istý čierny tieň som naniesla aj na spodné viečko, ale len po stred oka, ktorý som vytieňovala do stratena s tým bronzovým,
  5. Nakoniec som naniesla na horné aj spodné riasy špirálu a vnútornú spodnú linku som vykreslila mliečnou ceruzkou na oči.

Použité produkty:

OČI:
Podklad pod očné tiene - Avon
Očné tiene Astor, Zoeva
Špirála - L´Oréal
Ceruzky na oči - Pupa
Set na obočie - BH cosmetics

TVÁR:
Makeup - Sleek
Púder - Astor
Paletka korektorov - BH cosmetics
Korektor pod oči - Avon
Lícenka - Z paletky Special Occasion od BH cosmetics
Rozjasňovač - Z paletky od Sleek

PERY:
Lipcolor Butter Matte - Astor

Samozrejme, Katy si potrpí hlavne na dlhých a výrazných mihalniciach, takže som si ich dala pre efekt aj ja. Potom som už len na tvár použila makeup, korektory, lícenku a rozjasňovač. No a na pery matný rúž. 

Hlavný efekt robia hlavne tmavý rúž, výrazné mihalnice a ružová lícenka. Takže líčenie je veľmi jednoduché, ale zároveň výrazné. Veľmi sa mi toto líčenie páči, pretože je také tajomné, ako samotná pesnička. Určite si tento makeup spravím ešte niekedy na oslavu alebo na nejakú akciu ☺ Podľa mňa sú tieto nové matné buttery od Astoru úplne skvelé a teda hlavne táto fialová farba..presne taká mi ešte v mojej zbierke chýbala ☺ Čo poviete na takéto výrazné fialové pery? Dúfam, že sa vám líčenie aj nápad páčili a necháte sa možno inšpirovať☺ Krásny zvyšok večera!



Komentáre

  1. Ty si taká fotogenická! Ach, aj ja chcem! :D A to masielko je úžasné, nádherná farba a som rada, že sa takéto dostávajú aj do našich drogérií.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa ten tvoj paci este viac ako original :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa ten tvoj paci este viac ako original :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpadla som, krásne si to urobila, si šikovná a ešte aj veľmi pekná:-) DAY BY DAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Líčenie krásne a btw ty používaš origoš beauty blender či to vajíčko z DM? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vajicko je z Primarku :) Ale dobre sa s nim robi :)

      Odstrániť
  6. tvoje je krajšie ako to jej! ochkám, krásne fakt

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásný makeup :) opravdu moc povedené stínování očí

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Velmi povedene. :) lepsi jak original :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásna, veľmi ti to pristane :) nad takou farbou rúžu som nikdy nepremýšľala, ale keď vidím, ako ti pristane, asi nad ňou popremýšľam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krása si, takéto líčenie ti veľmi pristane;) Ten rúž som nedávno v DM-ke pozerala a najviac sa mi zapáčil ten fialový, tebe veľmi pristane no mne nie:(

    OdpovedaťOdstrániť
  11. páni :) tleskám, protože tento look je fantastický a skvěle zvládnutý vůči inspiraci!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne líčenie. Ten rúž ti neskutočne sekne ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásne líčenie :)

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Este krajsie ako original :-)

    http://little-lovely-corner.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. krááááááááásne :-O tuším sa inšpirujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. krasné líčení, moc se ti to povedlo, moc krásné fotky. :-) A co prosím tě používáš za barvu na vlasy že máš stále lepší a lepší odstín?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :)
      Teraz používam od Loreal 603 čokoládový karamel - Casting Créme Gloss :))

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky