Good Morning!

Krásnu sobotu všetkým!
Ako budete tráviť dnešný deň? Ja by som chcela dnes spraviť niečo na blog a potom večer možno niekam vybehnúť von na pizzu ☺ V sobotu si vždy robím obľúbené dvoj-chodové raňajky - slané a sladké, pri ktorých pozerám The Vampier Diaries..je to pre mňa už taká sobotňajšia tradícia..ale neviem, či ho budem pozerať aj bez Eleny..škoda, že v ňom končí :( Samozrejme mi nemohla chýbať na raňajky Nutella, bez ktorej si neviem už predstaviť ani jeden deň ☺ Tiež máte niečo také obľúbené, že to musíte mať každý deň? Káva sa neráta :D Inak dm drogéria má novú vlastnú značku dm Bio! Ja som otestovala ako prvú túto skvelú bio jablkovo-mangovú šťavu. Pozostáva z jablkovej šťavy (75%) a mangovej drene (25%), ktoré boli vyprodukované v ekologickom poľnohospodárstve. Nápoj je to naozaj šťavnatý a hustý, pripomína mi takú ako keby redšiu verziu detskej výživy☺Cena je samozrejme trošku drahšia ako obyč džúsy, 0,99€ za 0,33l, keďže ide o čisto prírodné ingrediencie. No a samozrejme slanú verziu raňajok tvorila opäť moja obľúbená šunka z kuracích pŕs so syrom a paprikou ☺ Pod Nutellu aj šunku som si dala také tie malé bagetky, ktoré som najprv zapiekla, aby boli chrumkavejšie a viac vynikla chuť nutelly a šunky. Inak keď to píšem takto spolu, kto vie ako by chutila spolu nutella so šunkou :D Ale radšej to nebudem skúšať :D Čo dobré raňajkujete cez víkendy vy? ☺


Tento song mi vždy zlepší náladu ☺

Komentáre

  1. K raňajkám mi najviac pasuje ovocie, ovocie, alebo ovocie :-D
    Z tvojej ponuky by som asi zvolila slanú verziu, i keď som milovník všetkého sladkého.. Ale opäť ťa musím pochváliť - vždy sem hodíš takú dobrú hudbičku!! Paráda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to sú naozaj super raňajky :) a ten song je perfektný!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám ráda sladké snídaně. Nejradši mám palačinky s banánem, jahodami a samozřejmě Nutellou, kterou bych snědla celou na posezení! :D
    My Make-up Store - GA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mmm, dostala som chut na nutelu, to je zle ach jaj :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super raňajky a top pesnička;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Noo tvoje ranajky su super :-) ja si davam najcastejsie mozarellu s paradajkou a oliv.olejom + bagetky... Inak aj sa som si uz kupila ten mangovo -jablkovy dzusik a je naozaj vyborny ... Pekny dnik ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ani neviem, pred koľkými rokmi som naposledy jedla Nutellu :D Na raňajky toho nemusím mať veľa, najradšej čaj, kávu a niečo slané. Roky som nejedla pečivo, ale teraz krajcom chleba nepohrdnem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mňam mňam, ten nápoj ma tiež zaujal, určite niečo od novej značky vyskúšam :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mňam vyzerá to skvelo :)
    Mne je tiež ľúto že Nina odchádza zo seriálu a hlavne som neskutočne zvedavá ako to ukončia...A čo bude potom, čím nás zase úplne šokujú a nalákajú na ďalšiu sériu :D . A určite ju budem pozerať hlavne kvôli Damonovi <3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aj ja si v sobotu robím veľa chodové raňajky, čítam pri nich blogy, pozeám videá a milujem to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj. Velmi rada ta citam :) aj tento tvoj prispevok ma zaujal :) vela stastia a aspon takychto super prispevkov ak nie lepsich ti prajem. ( zacinajuca blogerka co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk )

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj. Velmi rada ta citam :) aj tento tvoj prispevok ma zaujal :) vela stastia a aspon takychto super prispevkov ak nie lepsich ti prajem. ( zacinajuca blogerka co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk )

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky