Maybelline Novinky



Krásny večer prajem!
Dnes tu mám pre vás niekoľko skvelých tipov od značky Maybelline, ktoré už nájdete v každej drogérii so stojanom tejto značky. Značka Maybelline je jednou z mojich naj, čo sa týka drogériovej kozmetiky. Zatiaľ som bola spokojná s každým produktom, či už išlo o špirálu, linku alebo rúže. A rovno začnem s tými rúžmi, pretože Maybelline New York sa exkluzívne spojil so slovenským módnym návrhárom Marcelom Holubcom, ktorý pre nás - blogerky vytvoril nádhernú farebnú šatku. Pri navrhovaní sa inšpiroval novými rúžmi Rebel Bouquet z rady Color Sensational odtieň 448 Coral Flourish a 158 Power Peony, ktoré majú krásnu rebelskú, ale zároveň nežnú farbu. Rúže sú krásne pigmentované, výdrž je dobrá, ale po jedle treba farbu samozrejme oživiť. Vôňu majú tiež príjemnú, ako všetky rúže od tejto značky. 



Druhou skvelou novinkou sú očné tiene The Nudes, ktoré obsahujú 12 prirodzených odtieňov, a to 6 matných a 6 jemne perleťových.  Sú vhodné na každodenné použitie, či už do práce alebo do školy, ale taktiež s nimi vytvoríte aj výrazné večerné líčenie. Na zadnej strane paletky sa nachádzajú 3 varianty ako tieto odtiene kombinovať. V paletke nájdete aj malý praktický aplikátor, s ktorým si môžete naniesť tiene buď na viečko alebo s so zúženou stranou aplikátora si môžete vytvoriť linku. Perleťové odtiene trošku prášia, ale tie matné naopak vôbec. Ale to tak väčšinou býva  u všetkých očných tieňov..dokonca aj v drahej Naked3. Tiene sú krásne pigmentované, výborne sa s nimi pracuje, resp. blenduje a výdrž je taktiež veľmi dobrá. S bázou pod očné tiene vám vydržia kľudne aj celý deň/noc. 
Plus, svoj pohľad poriadne podrhnete skvelou očnou linkou Master Graphic vo fixke, ktorá má skvelý široký skosený aplikátor, takže sa s ňou dajú vyrobiť dokonalé rovné linky. Ale ak neobľubujete výrazné retro hrubé linky, tak si túto očnú linku ani nekupujte, pretože mne sa zatiaľ s ňou jemná obyčajná linka ešte nepodarila :D 


Ďalšia novinka od Maybelline je medzi zahraničnými blogerkami a vlogerkami veľmi obľúbená. Už podľa fotky vidíte, že ide o známu bázu pod makeup Baby Skin Instant Pore Eraser. Je to báza podobného typu ako u Garnier Perfect Blur, ktorá je taktiež plná silikónov, takže na každodenné použitie určite vhodná nie je. POZOR: Produkt je vhodný len pre dospelých! Na toto upozorňuje aj samotná značka na prednom obale. Aj keď ide o podobnú bázu ako u Garnier, táto mi príde oveľa hustejšia a tým pádom aj lepšie kryje nedokonalosti, ako póry alebo vrásky. Pleť po jej použití je neskutočne hladká, dokonca keď som si odličovala oči, tak som vyzerala ako panda, pretože mi nič nezostalo na tampóne, ale všetko sa mi hneď kĺzalo po celej tvári. Nie je to pre pleť najzdravšia vecička, ale tak hádam raz za čas na nejaké to fotenie alebo akciu pleti neublíži. 


Odfotila som ho na ruke, pretože na nich je ten rozdiel pred a po asi najlepšie vidieť. 

Aby som pokračovala pekne po poriadku, po báze nasleduje makeup, no a novým prírastkom v tejto kategórii je SuperStay Better Skin, ktorý má zlepšiť pleť už po troch týždňoch. Mne odtieň 005 Light Beige ktorý som dostala veľmi nesadol a tak som ho po túto odporúčanú dobu ani netestovala, ale z časopisu som vyskúšala vzorku s odtieňom 21 Nude Beige, ktorý bol už o niečo lepší, ale tiež to nebolo ono. Takže ho môžem opísať len po jednom použití. Makeup je celkom hustý, veľmi dobre kryje a zjednocuje tón pleti. Na tvári mi vydržal po celý pracovný deň, nerobil šmuhy ani sa nezlieval, takže ho hodnotím veľmi pozitívne a určite si v drogérii vyberiem ten správny odtieň. Taktiež je super, že obsahuje SPF20, čo sa teraz na prichádzajúce leto len hodí. 


No a poslednými novinkami sú nové odtiene (príchute) obľúbených balzámov Baby lips z rady electro, a to: Och! Orange, Pink Shock a Fierce N Tangy. Všetky tri balzamy voňajú a chutia naozaj výborne! :D Majú veľmi príjemnú sladkú vôňu, ako nejaké ovocné cukríky, ktoré by ste najradšej zjedli! :D Tak ako všetky Baby lips, aj tieto majú len ľahké zafarbenie a lesk. Názory na tieto balzamy sa dosť líšia, niekomu vyhovujú a niekomu prídu úplne obyčajné a nie dostatočne hydratačné. Ja nemám s perami skoro žiadne problémy, takže mne svojou hydratáciou vyhovujú a zafarbenie je tiež príjemné. Kľudne ho môžete doplniť rúžom v podobnom odtieni a máte lesk a rúž v jednom :) 



Čo poviete na tieto novinky? Vyzerajú naozaj super, čo poviete? :) 
Máte z toho už niečo odskúšané?

Komentáre

  1. Šatka je naozaj krásna :) Po paletke som pokukovala tiež, no hnedých tieňov a paletiek mám už niekoľko takže by som ju nevyužila. Najviac ma zaujal makeup, ten určite vyskúšam. :) Mimochodom, veľmi ti to na fotkách svedčí :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Hej, šatka sa pánovi Marcelovi veľmi podarila :)) Úplne sa s tebou stotožňujem, tiež už mám strašne veľa týchto nude paletiek, ale táto má dosť skvelých matných tieňov, ktoré ma strašne bavia :))

      Odstrániť
  2. Coral Flourish je odtien ako pre mna! Perfektna farbicka. Aj Pink Shok vyzera fajn, ale na mojich perach by asi moc nevynikol. :)

    Zuzka | zuzanahumajova.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všetky produkty vyzerajú skvele :) Najviac ma asi zaujala paletka a koralový rúž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. od tejto značky nemam veru nič ale ten ruž druhy veľmi pekne ukaže a viac sa ti hodi:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten korálový rúž je krásny!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zaujali me hlavne rtenky a ta paletka ta ma vazne krasnou pigmentaci.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc se mi líbí ty rtěnky a zaujal mě také make-up a paletky očních stínů :)

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, prosím ťa aký používaš každonne make-up. Ktorý je tvoj naj ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Momentálne používam makeup od Sleek..aj o ňom bude post na blogu ;)

      Odstrániť
  9. vymakaný článek! super! mě hodně láká ten makeup a i paletka vypadá moc hezky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jé, to je ale novinek! Mě už strašně dlouho láká ta báze a i přes to, že je narvaná silikony ji asi vyzkouším. Jinak se mi vše líbí, nic ale ne natolik, abych si to potřebovala koupit. Možná až na ty rtěnky, ty vypadají krásně <3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Všechno to vypadá krásně! Hlavně paletka mě překvapila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc hezka recenze, na paletku jsem uz koukala a vypada skvele! Jen ta cena uz je horsi. Na novou radu rtenek se moc tesim a makeup mam take ve vzorecku, tak prvne musim vyzkouset :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Věci vypadají moc krásně!! Hned bych si pořídila všechny..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. paletku musím mať! :))

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. super príspevok, páčia sa mi tie balzamy na pery :)
    pozývam ťa na moju giveaway:)
    http://stepwithfashion.blogspot.sk/2015/05/skola-zivota-okuliarewayfarersk.html

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ozaj nádherné vecičky :) po dočítaní tvojho príspevku sa môj wishlist rozšíril o niekoľko vecičiek :3

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tééda, mě zaujaly naprosto všechny novinky :) Hlavně linky, stíny a rtěnky

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Dosť ma láka vyskúšať kvalitu tejto bázy. Make up som si zamilovala ♥

    *GIVEAWAY*

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Šatka je naozaj krásná a moc pekné fotky:-) Čo nejdeš za modelku?
    Tie Babylipsy som pozerala v drogérke, ale už mám dva a to mi zatiaľ stačí....oo, a tá paletka<3

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Prosím, nevis kdy budou tyhle rtenky v prodeji? porad na ne cekam a nic :D

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Prosím ťa, odkiaľ máš tie úžasné okuliare ? :O ... a rúže sú fakt skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky