OOTD| Colors

Krásny večer prajem!
Musím sa priznať, že ma v poslednej dobe baví oveľa viacej fotiť outfity ako kozmetiku :D Čo poviete, keby sa tu outfity začali objavovať o niečo častejšie? :) Samozrejme kozmetika ma stále baví, takže tu bude i naďalej..len to tu treba trošku oživiť :)  Dnes som vám len tak narýchlo odfotila jeden z mojich obľúbených farebných oufitov, v ktorom hrá hlavnú úlohu blúzka z H&Mka, ktorú som vychytala na ich eshope za uvádzaciu cenu 5€! Tak som si kúpila rovno dve :D Ešte jednu krémovú, ktorá mala byť biela, ale aj tak sa mi páči :) Veľmi mám rada takýto asymetrický strih (vpredu krátke, vzadu dlhšie), podľa mňa je takýto strih ideálny pre vysoké postavy, pretože ich opticky skracuje. Outfit som doplnila farbami, ktoré v lete milujem! A hlavne teda neónové doplnky. Náhrdelník je z Gate, náramok z dovolenky a kabelka z F&F. Rifle sú z Grasshopperu, lodičky z Humanicu a okuliare sú zo stránky okuliarewayfarer, ktoré som dostala ako darček. Veľmi sa mi na nich páčia zlaté doplnky. Nájdete ich TU. Čo vy a farby? :) Meníte v lete šatník za farebnejší, alebo zostávate verné čierno-bielej klasike? :)




Rúž: 158 Power Peony - Maybelline (recenzia TU)
Lak: 170 Pink Cadillaquer - Sally Hansen Miracle gel (recenzia TU)

Komentáre

  1. Já jsem rozhodně za častější outfity. Máš skvělý styl, což prokazuje i dnešní skvostný outfit, takže určitě foť outfity častěji. Tento top se mi moc líbí, barvičky a květy to je moje :) Skvělá kombinace.

    Radu - Narozeninová GIVEAWAY o kosmetický balíček za 2700 Kč

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherně barevný letní outfit, krásné doplňky a úžasné nehtíky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Outfit je pekny, pohodlny.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super outfit, presne moj styl :) mat taku postavu fotim sa kazdy den :D aj nechtiky sa mi pacia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny outfit, a tá blúzka je nádherná! :)

    http://fashion-inspiration-love.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Outfit se mi moc líbí, už jen proto, že mám stejnou kabelku (a je to jedna z mých nejoblíbenějších) a halenku jsem si taky chtěla koupit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásny outfit ! :)

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádhený outift a nádherné doplňky.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. veľmi pekné! ten náhrdelník to ešte viac oživil :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc krásný outfit :) Ty doplňky jsou moc pěkný

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásny outfit:)...tie wayfarerky sú nádherné:-)..krásne nechty, krásne doplnky a fotky. Proste DOKONALOSŤ!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc hezký top!! A hodinky Marc Jacobs jsou na mém Wishlistu!!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásny outfit, vôbec by mi nevadilo, keby bolo viacej outfitov ako článkov s kozmetikou :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky