Beauty Tip | Labello

Ahojte! Dnes tu mám pre vás dva rýchle šťavnaté beauty tipy, ktoré proste musíte mať! V obchodoch už môžete nájsť nové arómy od Labella --> melónovú a broskyňovú. Tieto tónovacie balzamy dodajú perám krásny lesk a jemné sfarbenie. Samozrejme, že okrem sfarbenia tento balzam pery aj dlhodobo hydratuje a ošetruje ich. Síce mám melón najradšej na svete, no viacej sa mi v tomto prípade páči vôňa broskyne. Je o dosť výraznejšia ako tá melónová. Sfarbenie je naozaj veľmi jemnučké a ľahko sa dá doplniť nejakým tým obľúbeným rúžom. Alebo práve naopak, ak neobľubujete rúže kvôli tomu, že vám vysušujú pery, tak toto je pre vás taká zlatá stredná cesta :)  Ak by som tieto balzamy mala porovnať napr. so známymi Baby Lips, tak Labello je určite o niečo kvalitnejšie a aj dlhšie vydrží na perách. Cena sa pohybuje okolo 2€. Ešte ma veľmi zaujala aróma Soft Rosé, ktorá musí byť tiež úžasná...aké je vaše obľúbené Labello? :)

                                           Watermelon                                                                                       Peach

Komentáre

  1. Labellácké rúže, balzamy mám rada☺..po to melónové si asi zaskočím, zbožňujem melón😍..a super si vystihla pozadie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééé to bych si hned koupila. :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky - ako vždy :) labellá vyzerajú lákavo, to broskyňové asi vyskúšam... labello mám inak všeobecne zo všetkých balzamov najradšej, a konkrétne tmavo modré classic :)
    Klaudy´s shopping enjoyment

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Hej, modré klasické je tiež super :)

      Odstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wau! Tak ty vypadají opravdu skvěle! Celkově mám balzámy od Labella hrozně ráda, i když musím říct, že už jsem si dlouho žádný nekoupila. Budu to muset napravit! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to broskyňové asi vyskúšam :)

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, môžem sa spýtať kde sa dajú tieto labellá kúpiť ? Ja som pátrala a našla som len Labello Fruity Shine watermelon s iným obalom. Ďakujem za odpoved :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky