Beauty Tip | Avon Nailwear Pro+ Innocence


Krásny začiatok nového týždňa prajem!
Dnes tu mám pre vaše nechtíky tip na krásnu novú farbičku od Avonu - Innocence z rady Nailwear Pro+. Je to úplne nádherná chladná farba..je to niečo medzi šedou a fialovou..proste dokonalá kombinácia na zimu ♥ Lak má nádherný lesk, čo môžete vidieť aj na fotkách..keďže nejde o gelový lak, jeho výdrž je taká priemerná..Ja ho mám už asi dva mesiace a stále ma baví. No aby som ju trošku tentokrát trošku oživila, na prstenník som použila tiež nádherný lak z Primarku, ktorý sa sa k tomuto odtieňu dokonale hodí..čo poviete na túto kombináciu? Pre mňa je to TOP kombinácia tejto zimy..ešte ma dosť láka odtieň Tender a Desire..ak máte náhodou na ne recenziu kľudne mi sem hoďte link ☺Aký je váš momentálne obľúbený lak? Teším sa na vaše tipy☺

Komentáre

  1. Opravdu krásný lak, šedé odstíny teď hodně preferuji :)

    www.ketyland.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lak je fakt super:) ja mám v podobnej farbe taký,ale matný a používam ho fakt rada!
    Pozývam ťa na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tvoje nehty se mi líbí opravdu moc. K tomuhle studenému měsíci se hodí skvěle. Já si bohužel nehty nelakuji protože na čekání než lak uschne nemám nervy. Navíc když chodím ke koním, tak lakovat si nehty opravdu nemá velký smysl protože je lak druhý den jak ohlodaný..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je mile :)) Mne v praci tiez dlho nevydrzi lak ani dlhe nechty, ale po sviatkoch mi konecne dorastli, tak si to aspon na chvilku uzivam :-D

      Odstrániť
  4. Zaujímavý lak.. nevidím tam síce žiaden fialový podtón, ale už dlhšie rozmýšľam nad šedým lakom.. najradšej mám však ostro ružové nechty..

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miuš, skrotila si vešiaky? Už ti znova dorastajú nechty, máš ich krásne s tým lakom :-) a ten bombolček <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D :-D hej, skrotila :-D no uvidime kolko vydrzia :))

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky