Spring Inspo

Tiež si niekedy len tak prezeráte random fotky na weheartit.com alebo Instagrame a hľadáte inšpiráciu? Ja to robím v poslednej dobe dosť často a vybrala som pre vás pár obľúbených fotiek..dúfam, že sa vám môj výber bude páčiť ;) Ja sa utekám pobaliť, pretože ideme na víkend do Krakowa, takže sa môžete potom tešiť na fotečky ☺ Majte sa krásne a užite si predĺžený víkend! 
Ona je proste TOP! ♥ Čo poviete na jej nový song?

Komentáre

  1. Tiež si veľmi rada pozerám inšpirácie z každého smeru:)) ale najviac asi kozmetiku a oblečenie:) no ktorá žena nie?:D
    Krásne fotky:) a uži si to v Krakowe:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takéto články milujem ♥ vždy ma nakopnú :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky