Sunday Random

Ahojte! Ako ste víkendovali? Ja som si tento víkend naozaj veľmi užila, pretože som bola celý čas len doma a oddychovala ☺ No dnes som sa aspoň trošku rozhýbala, poupratovala a spravila si také tie klasické nedeľné rituály - pleťovú masku, nalakovala nechty a tak..veď to určite poznáte ☺ Nechcelo sa mi robiť žiadny makeup tutorial, pretože by som ho dnes nikam nevyužila a neuveríte, ale ani na zrecenzovanie nemám nič zaujímavé :D Keďže nemám už toľko času na písanie, väčšinu ponúk musím odmietať..takže som dnes nafotila len pár random fotiek, ktoré sa vám dúfam budú páčiť ☺ Často sa ma na fb a v emailoch pýtate v akom programe upravujem fotky..upravujem ich v programe Photoscape, ktorý sa dá zadarmo stiahnuť na stránke stahuj.cz a najčastejšie používam filter - Film Effect - Portra, ale ten používam iba pri takýto random fotkách..pri recenziách ho vynechávam a hrám sa len s kontrastom a svetlom..ale našťastie väčšinu práce za mňa spraví objektív 50mm, bez ktorého by som si už fotenie nevedela predstaviť..zrkadlovku mám už hodnú do dôchodku, ale stále dobre slúži (Nikon D5000) ☺

..slniečko nám už pomaly začína vykukovať častejšie a tak som si doplnila svoju zbierku o tieto náádherné slnečné okuliare od nás z Reservedu, ktoré ani nestihli vyjsť na predajňu, pretože sme ich hneď všetky vykúpili :D ale myslím, že na eshope ešte sú..
..nový 2x lepší gélový lak od Sally Hansen som vydržala testovať len týždeň, dnes som ho vymenila  pretože sa mi nehodí k zajtrajšiemu outfitu :D rýchlo som ho fotila, aby ste mohli vidieť, že vydržal celý týždeň, akurát na špičkách nechtov sa trošku zošúchal..ale pri mojej práci je to úspech, takže ho hodnotím pozitívne ☺
toto krásne pončo alebo kardigán som ulovila na zoot.cz za polovičnú cenu..veľmi sa teším, keď sa oteplí a budem ho môcť obliecť na béžovú koženku a celý outfit oživím týmto klobúkom ♥
..tiež mávate dilemu, že sa vám ramienko hodiniek nehodí k zvyšku doplnkov? ja som to konečne vyriešila a kúpila si u nás túto sadu..nachádza sa v nej čierny, strieborný, zlatý, púdrový a rosegold náramok, takže dilemma konečne vyriešená :D
..veľmi sa teším z toho, že konečne prichádza jar, pretože som už unudená z tmavých farieb..uhádnete na akom kúsku je táto perfektná potlač? Čoskoro bude aj outfit ☺
..trnaváčky! v City Aréne je samostatný obchod s Yankee Candle sviečkami! a majú aj zákaznícku kartu s ktorou dostanete -10% zľavu ☺ ja milujem ich vosky a ak rady striedate vône mám pre vás jeden tip..ja dávam do lampy vždy len kúsok z vosku, nikdy nie celý a keď trošku stuhne tak ho vyberiem a odložím do sáčku a takto ich potom striedam..ušetríte tak dosť peňazí a podľa mňa vosky majú oveľa intenzívnejšiu vôňu ako samotné sviečky ☺
náš rozkošný Dumbo vás tiež zdraví :D
..znamenie, že jar už konečne prichádza ♥
s Veľkonočnou výzdobou to veľmi nepreháňam ,ale aspoň jeden zajko musí byť ☺ Čo vy? Potrpíte si na Veľkonočnej výzdobe? Tiež sa už neviete dočkať jari?  Ja by som už najradšej chcela rovno leto..a hlavne keď počujem tento song☺

Komentáre

  1. Jo vosky od YC miluji a take to tam delam. Nedavam cely, ale vzdy kousek zapalim a jak prestane uz vonet tak dam aromalampu di mrazaku tam trosku prituhne a jde lehce vydloubnout a dam zase nejaky novy na ktery mam chut. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidíš..to ma nenapadlo dať to do mrazáku :D a ja nad tým sedím kým stuhne :D:D vďaka za tip!

      Odstrániť
  2. Tvoje fotky jsou jednoznačně super, díky za tip na foto editor. Co mě zaujalo nejvíce asi ty hodinky, spešl výmysl, kdybych měla Reserved poblíž ihned bych pro ně zašla. Velikonoce mám ráda protože vím že se blíží teplé počasí. Jinak s výzdobou to nijak nepřeháním. Jarní kytičky, pár kuřátek nebo ovečku a to bohatě stačí.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky a celkovo máš veľmi pekný blog! A veľmi dobre poznám tú potlač, je to tuším na sukni, do ktorej som sa na prvý pohľad v obchode zamilovala. Zdala sa mi ale dosť drahá, takže som ju tam musela nechať:( A môžem sa ešte spýtať, či si v nejakom programe upravuješ fotky? :)
    Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v článku to píšem ;) a ďakujem..hej bola dosť drahá, ale neodolala som..je to taký šperk v šatníku :))

      Odstrániť
  4. Miuš,tak tvoje randomy úplne zbožňujem, vždy mám chuť si kúpim niečo také ako máš ty...takže si veľká inšpirácia:) ten okuliare vyzerajú úžasne a už sa teším, keď ich prevetráš v nejakok nadčasovom outfite! Tak po tie hodinky si asi zájdem, za koľko ich máte?:) podľa mňa ten kúsok so skvelou potlačou je sukňa:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej hej, sukienka :) No snáď si nájdem čas na nejaký ten outfit :) Jejda, už si presne nepamätám, ale stáli tuším okolo 30€..

      Odstrániť
  5. Jéj ♥ Aj ja mám Nikon, ale D5100 a som s ním veľmi spokojná :) Tvoje foto-posty sú krásne ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odkiaľ je sukienka ak môžem vedieť?
    Dasty je strašne zlatunký.. koľko už má rokov? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z Mohita :) No Dastuláčik je už celkom staručký :D má 8-9 rokov, neviem presne :P

      Odstrániť
  7. Závidím ti, že robíš v Reservede, jednoznačne patrí medzi moje najoľúbenejšie obchody! Okuliare sú nádherné, ja som na ne taký menší maniak:) a mimochodom, máš krásneho psíka!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Yankee candle miluju, do Trnavy neni daleko, o vikendu jsem tam ;)
    http://andrejkabblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky