Insta Recap

Ahojte!
Ako ste víkendovali? Ja som bohužiaľ celý víkend preležala v posteli s nádchou, takže nemám pre vás žiadny duchaplný článok, ale veľmi som sa potešila novému designu aplikácie Instagram, ktorú som si v poslednej dobe veľmi obľúbila, a dokážem na nej stráviť aj nejakú tú hodinku..je to pre mňa taký relax, kde naberám novú inšpiráciu a rozplývam sa nad tými krásnymi fotkami ☺ Tiež ste na tom podobne? Tiež dokážete na tejto aplikácii stráviť hodiny? Ja som dnes pre vás vybrala pár fotiek, ktoré som nahrala za posledné dva týždne a podľa štatistiky sú tieto články na blogu dosť obľúbené..a je to teda hlavne pre čitateľky, ktoré tejto aplikácii ešte odolávajú :D 

#ootd
#dresscode
#favoritebomberjacket
#kednaspracabavi
#visualmerchandising
#tenpocitkedzladistrickosmobilom :D
#novypompomdozbierky
#milujemkedmislnkozosvetlivlasy
#bizutkyniejenikdydost
#testovacibalicek
..ak sa vám moje Insta príspevky páčia, tak ma nezabudnite sledovať na mojom profile ☺ 
Majte sa krásne!

Komentáre

  1. Na každej fotke vypadás krásne....👍👍👍

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som na tom podobne s tou chorobou! A fotky sú krásne:) bomberka je naozaj úžasnáá♡ a ten ovocný kryt je mega😍
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hezky se oblékáš :-) . Instagram fotky ráda sleduji a též jsem schopna olajkovat tisíce jich :-) hold blázen :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky!
    Beauty by K. - aktuálně probíhá narozeninová soutěž!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ako vždy si krásna! a v skutočnosti ešte viac, občas ťa zahliadnem v reservede, a máš fakt krásny štýl obliekania! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky