Split| Solin&Klis


Ahojtee! Zdravím vás zo Splitu! Včera mi začala skvelá 2 týždňová párty dovolenka, tak sme včera rýchlo využili deň voľna a navštívili sme pamiatky známe hlavne z úspešného seriálu Game of Thrones..keďže nechcem stráviť veľa času pri PC, články nebudú textovo veľmi rozssiahle, dúfam, že mi to odpustíte, ale fotky to hádam zachránia a budú sa vám páčiť ;) Na SR a ČR vraj prišiel studený front, tak vám posielam krásny slnečný pozdrav odtiaľto ☺ Majte sa zatiaľ krásne! Určite sa ešte ozvem ♥


Komentáre

  1. Fotky sú naozaj krásne:) užite si to tam;) a šatičky sú z Reservedu?;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotky, užívaj si to! Ja idem do Chorvátska zajtra, na týždeň :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeeej, to sú naozaj nádherné fotky! Tak si to tam užívajte :)
    Simimaus

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem kočky! Užili sme si to tam a určite v najbližšej dobe spravím nejaký random článok s fotkami ☺☺☺

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Som tu síce prvý krát, ale blog máš úžasný (keby aj môj bol taký:D) máš zaujímavé články a si hrozne zlatá:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som tu tiež prvý krát.. Más naozaj veľmi pekný blog..fotky sú veľmi pekné.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky zo Splitu. Budem rada ak ich pridáš na My Red Carpet fashion link up na mojom blogu. Rada Ťa tam uvidím.

    Anna xoxo
    www.glamadventure.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. och Split je krásne mesto :) a úprimne ti to závidím, ja milujem letné teploty (aj nad 30) a už mi skončilo teplé obdobie :(
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky