Kozmetika NYX už čoskoro aj na Slovensku!

Ahojte kočky! Je to už nejaká doba, čo som sem nič nepridala..riešila som nejaké súkromné veci s ktorými vás tu nechcem zaťažovať, takže som zažívala také trošku stresové obdobie a proste blog bolo to posledné, na čo mi zostával čas a chuť..ale som späť a dúfam, že aj vy sa sem s radosťou opäť vrátite ☺ Za tie tri mesiace sa mi toho nazbieralo naozaj dosť, takže bude určite o čom písať, no dnes by som vám chcela hlavne pripomenúť (ak ste ešte o tom nečítali) otváračku známej americkej kozmetickej značky NYX, ktorá otvára svoj prvý obchod u nás na Slovensku, a to už za dva dni - 7.10. v Auparku, v Bratislave! Ešte v septembri sme mali s touto značkou event, kde nám túto značku bližšie predstavili, zasúťažili a dostali sme aj nejaké tie produkty na otestovanie a zrecenzovanie, ktoré sa určite objavia aj tu na blogu..keďže som v tom čase bola aj na pracovnom školení a akurát v ten deň som oslavovala aj meniny, nemohla som sa dlho zdržať, čo ma veľmi mrzí, pretože tam boli všetky skvelé slovenské blogerky a vlogerky pokope s ktorými som sa ani nestihla zoznámiť a porozprávať. Bohužiaľ ja sa otváračky nezúčastním, pretože som ochorela, ale ak rozmýšľate, či ísť alebo neísť, tak si túto príležitosť určite nenechajte ujsť, pretože prvých 150 platiacich zákazníkov dostane darček: taštičku + 3 ikonické produkty!!! :)

..a tu sú nejaké tie fotečky z eventu, za ktoré ďakujeme Michaele Nagyidaiovej..enjoy ;)




Komentáre

  1. vitaj späť :) dúfam, že už máš lepšie obdobie a všetko sa vyriešilo :)
    toto musela byť naozaj skvelá akcia, samé známe tváre :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau, tak tam to muselo byť skvelé! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky, muselo to tam byť užasne :)

    Na mojom blogu prebieha giveaway,budem rada ak sa zapojíš :)
    http://blogbyweilynn.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I read your blog posts in the last hour. This is very nice blog Slovenska Blogerka

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky