Testujem 💄 Urban Decay


Ahojte!
Po dlhšej pauze som obnovila aj nejaké tie spolupráce s kozmetickými značkami a tentokrát som mala možnosť otestovať niečo od značky Urban Decay, nakoľko sa táto skvelá a kvalitná kozmetika začala konečne predávať aj na Slovensku. Pamätám si ako som všade pred pár rokmi túto značku zháňala kvôli paletke očných tieňov Naked3, ktorú som nakoniec zohnala až v ďalekých Benátkach :D V Bratislave sa otvorila prvá parfuméria Douglas ešte v máji alebo apríli, teraz už neviem presne, pretože som sa nemohla otváračky zúčastniť, no dostala som tieto tri produkty na odskúšanie. Od tejto značky mám iba spomínanú paletku Naked3, tak som sa aj celkom potešila že vyskúšam ďalšie skvelé vecičky od tejto značky, a to konkrétne podkladovú bázu pod makeup Optical Illusion Complexion Primer, ktorá redukuje jemné vrásky a póry, a vyhladí pleť. Báza je veľmi hustá, takže stačí vytlačiť naozaj malinké množstvo. Veľmi chválim šikovnú pumpičku s ktorou si vytlačím naozaj len to, čo potrebujem. Jeho textúra je veľmi hebká, ružovkasto sfarbená a tak pred líčením krásne rozjasní a zároveň zmatní pleť. Má vytvárať optický závoj rozptýleného svetla, v ktorom pleť pôsobí ako by na ňu dopadalo mäkké svetlo. Zanecháva na pleti dokonalý finiš podobne ako fixačný púder. Je to tuším prvá báza, ktorá mi absolútne neprekáža na pleti, nesmrdí silikónom ako ostatné (samozrejme ho ale obsahuje) a nevytvorili sa mi po nej ani pupáčiky. A tiež sa mi páči veľké  a luxusné balenie. Takže za mňa určite palec hore. 



Ale bohužiaľ veľmi ma nenadchol tekutý rúž VICE LIQUID LIPSTICK, ktorý som dostala v odtieni Big Bang. Je straaaašne, ale straaaašne trblietavý :D Ak ste milovníčkou takýchto rúžov, tak by ste bola z neho určite happy, ale ja bohužiaľ nie :P Nemám rada, keď mám potom trblietky po celej brade :D Ale je super, že je vodeodolný a že naozaj dlho vydrží, nerozpíja sa a dole ide jedine s odličovačom. A príde mi trošku lepkavý, čo tiež veľmi nemusím..asi ho veľmi nevyužijem. No odtieň je krásny..ideálny na nejakú letnú párty ☺


..a takisto to bude asi aj so špirálou PERVERSION, ktorej kefka mi absolútne nesadla..ja mám radšej menšie a tenšie, ktoré majú umelú kefku..s touto som trošku nemotorná a zakaždým sa mi otlačí :D Podľa oficiálneho popisu obsahuje proteíny a aminokyseliny, vrátane morského glykogénu, o ktorom je známe, že stimuluje rast rias. Výťažok z medu zaisťuje hĺbkovú výživu, hydrolyzovaný morský elastín stimuluje folikuly rias a morský kolagén ich chráni. Takže ja ju používam ako podklad pod moju obľúbenú špirálu ☺
Má nepravidelne postavené štetiny, ktoré majú skvele priľahnúť ku každej mihalnici, čo má zaručiť perfektné oddelenie, zväčšiť objem a nevytvárať žmolky. Mne príde, že mi mihalnice skôr trošku zlepila, ale zato predĺžila. Objem som nejako nespozorovala. Keď to zhrniem, poznám aj horšie, ale aj lepšie riasenky za menej peňazí. 


Takže zo všetkých troch produktov ma zaujala najviac asi báza pod makeup, škoda toho lesku no a špirála aspoň dobre poslúži na výživu mihalníc ako podklad. Ale určite som vďačná za možnosť otestovať ich nejaké produkty a chválim krásne spracované obaly ☺ Ceny a mnoho ďalších skvelých produktov od tejto značky si môžete pozrieť na českej stránke UD - TU

Aký je Váš obľúbený produkt od tejto značky? 
Ktorý by ste mi do budúcnosti odporučili? ☺ 
Krásny zvyšok večera! ♥

Komentáre

  1. Takto na pohľad je ten lesk veľmi pekný aj sa ti hodí, ale u mňa by tiež neuspel lebo ja som skôr za take menej výrazné farby, a ta špirala mne sa osobne páči ja zase nemám rada umelé kefky tie mi škriabu viečka:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mam od UD bazu pod ocne tiene a ta je uzasna. Teda to stare balenie je skvele. Nie som si ista aka bude v novom baleni 😟 A este mam Vice ruz na pery.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj keď takéto lesky nepoužívam tento vyzerá celkom fajn a tebe neskutočne pristane :-)

    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky