Epilátor - skvelý kamarát na leto



Krásny večer všetkým!
Ako zvládate tieto strašné horúčavy? Ja som sa nevedela dočkať, kedy bude konečne teplo a budem môcť vytiahnuť sukne a šortky, ale toto je už asi trošku nad normu, čo poviete? :D Ak nemáte to šťastie a nie ste prázdninujúci študent a nemáte doma bazén, tak sa z tých horúčav asi tiež veľmi netešíte, však? :D A najviac naštve, keď je konečne víkend a počasie sa ako na potvoru pokazí..No sem tam sa zadarí počasiu aj cez víkendy, kedy sa snažím dobehnúť opaľovanie a tak by bola škoda potom neukázať opálené labenky :D a hlavne teraz, keď mám nového šikovného pomocníka..kamarátka mi posunula na testovanie nový epilátor od zn. Panasonic ES - WS24, ktorý ma veľmi milo prekvapil..váhala som, či sa vôbec oplatí ho rozbaliť a otestovať, lebo moja prvá a zároveň aj posledná skúsenosť s epilátorom nedopadla najlepšie..môj prvý epilátor som dostala už veľmi dávno, no strašne ma vytrhávanie štípalo a tak po krátkej dobe zase poputoval naspäť do krabičky.. No s týmto novým ružovo-bielym krásavcom to skoro vôbec nebolí..trošku to na začiatku zaštipká, ale potom je to už úplne v pohode a to vďaka funkcii ochrany pokožky, vďaka ktorej ju epilátor pridrží tak, aby odstraňoval len chĺpky a neťahal za ňu..použila som ho už druhýkrát a tento neplánujem zatiaľ schovať naspäť do krabičky :D jedinou nevýhodou je, že labenky nie sú úplne hladké ako pri holení, pretože tie úúúplne najmenšie chĺpky to proste nevytiahne..treba mať min. dĺžku 0,5 mm..a tiež mi to dosť dlho trvá pri mojich dlhých nohách :D mne taká epilácia celých nôh zaberie tak hodku..ale zase stojí za to ten efekt a to že nemusíte stáť v kúpeľni a vytlačiť na nohy plno peny..je to hlavne fajn, ak sa chystáte niekam na dovolenku, kde sa potom holením nôh nemusíte vôbec zaoberať, pretože úplný efekt epilovaných nôh vydrží týždeň - dva a potom už začnú vykúkať nejaké tie chĺpky, pretože nie všetky chĺpky rastú narovnako..ale vôbec to nie je vidieť..iba úplne zblízka keď sa zapozeráte..potom vyrastú jemnejšie a ešte ľahšie idú odstrániť..ale to je samozrejme individuálne..balenie taktiež obsahuje aj holiacu hlavu s ktorou si nasucho perfektne oholíte podpazušie a aj v oblasti bikín..veľmi sa mi páči, že je celkom malý a ľahučký..veľmi dobre sa s ním manipuluje..aaaa najväčšie plus u mňa - všetko môžete urobiť v pohodlí na pohovke :D


Tu je oficiálny popis produktu:

Typ disku: Samostatný disk
Počet pinziet: 24
Nastavenie rýchlosti: 2 (Normal/Soft)
Bez káblov: Nie (kábel na napájanie striedavým prúdom)
Používanie :na mokro/ na sucho
Univerzálne napätie: Áno (striedavý prúd, 100 – 240 V)
Počet nástavcov: 2
Veľkosť tela (V × Š × H): 111 × 54 × 36 mm
Váha: 115 g (s epilačnou hlavou pre nohy/ruky)
Cena sa pohybuje okolo 50€

Tiež vlastníte nejaký epilátor? Aký druh odstraňovania chĺpkov preferujete skôr vy? Holenie či epiláciu? :) 
Pekný zvyšok večera! 

Komentáre

  1. Epilátory su super vec. Kedysi som jeden mala a používala, no potom som sa vrátila spat k holiacim strojčekom a žiletkám. Ani neviem prečo.
    Tento vyzerá celkom fajn.
    Inak horúčavy zvládam s vyplazeným jazykom. Ja, čo milujem leto, tak niektoré dni su už aj na mna moc.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juuj mňa už len pri slove epilátor zmrazí kvôli zlým skúsenostiam :D Tiež som zažila podobný príbeh, kedy po vyskúšaní putoval do krabičky a k ďalšiemu pokusu som sa už neodhodlala, som prekvapená, že je tento iný a si spokojná...časom sa zrejme vylepšujú ako sa len dá :)
    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem zrovna typ jak opice tmavá :D takže chloupky mi raší každý půl den. Epilátorů se od malička bojím, protože ho mamka používala odjakživa a já se bála toho zvuku a že to bolí :D koneckonců bych měla časem nějaký vyzkoušet, protože to bude určitě účinnější než žiletky!

    http://deny-garnet.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Epilátor vypadá na pohled i z reklam a recenzí v pořádku a docela bych i přemýšlela nad jeho koupí. Každopádně po této recenzi už o něj moc nemám zájem. Očekávám totiž rychlé (i když třeba opakované) zbavení se chloupků a taky aspoň nějakou bezbolestnost 🙂 To se údajně nestalo, takže jej ráda přenechám jiným. Poslední dobou mě zaujala spíše epilace laserem, která je sice dražší, ale pokud opravdu funguje, tak proč to nezkusit

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky